Re: kuchenne patenty cd

From: "Panslavista" <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: kuchenne patenty cd
Date: Sat, 27 May 2006 03:23:10 +0200

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
news:e5896p$naj$1@nemesis.news.tpi.pl...

> "JaMyszka" <j...@g...pl> wrote in message
ps.com...

> [...]
> rodzajów zalew. Kapusty przerabiam około 400 kg - połowę w całych
> główkach - liście na gołąbki, wewnętrzne na surówkę - smak nieporównywalny
> lepszy od sieczki. Do szatkownicy specjalnie dorobione noże any strużki
> były szerokości około 4mm, przynajmniej zachowują smak. Wielkość beczek od
> 70 l do 120 l - poźniej dwie kondygnacje do piwnicy - mam jeszcze sporo
> siły, oraz w bańkach 30 l i 55 l, te to mają uchwyty do noszenia. Gdy
> tylko zafermentują (w prawidłowy sposób) - firma spedycyjna wywozi... A
> tam się cieszą z polskiego i do tego domowego jedzenia...

Dopiska - szafki wiszące stoją (przy ścianie) na listwie drewnianej
zabejcowanej i umocowanej na solidnych kołkach, a u góry na swoich własnych
wieszakach przykręcone do solidnych kołków (w ścianie bloczki z gazobetonu).
Ta listwa odciąża te górne zawieszenia - pomny wypadku teściowej, kiedy
kołki nie wytrzymały i szafki z piękną zastawą runeły, nic nie ocalało...
Ogólnie - choruję na przyprawy Kamisa, ale nie te małe dostępne w
sklepach, lecz cateringowe,
Już widzę dla nich szafkę z półkami z listwą od pzrodu, aby nie spadly.
Pojemniki z PET, ale praktyczne - moja kuchnia to warsztat pracy kulinarnej,
a nie minilab...