Re: kuchenne patenty cd

Data: 2006-05-27 08:13:04
Temat: Re: kuchenne patenty cd
Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

"czeremcha " <c...@g...pl> wrote in message
news:e5906q$8nu$1@inews.gazeta.pl...

> Niedawno zostałam lekko zrugana, co takiego trzymam w meblach kuchennych,
> skoro unikam kupowania różnych gadżetów. Otóż właśnie trzymam w meblach
> wszystko, co inni na meblach przechowują. Z innowacji - poprosiłam
> konstruktora i wykonawcę mebli kuchennych /czyli mojego męża/ o dużą
> szufladę do przechowywania stolnicy. Żeby jej między meblami nie trzymać.
> Generalnie - marzy mi się kuchnia "laboratoryjna" - długie, puste blaty,
> żadnych szpargałów na wierzchu. Byłoby już teraz do wykonania, ale
> musiałabym sama mieszkać, bo po innych chować mi się nie chce...

> [...]

Mam patent do zrealizowania, mozliwe, że w przyszłym życiu, ale wymaga
pustej ściany nad blatem szafek kuchennych. Otóż blat roboczy podnoszony do
góry, pod spodem drugi blat - stolnica, na całej długości, zjadłaby taka
konstrukcja z 10 do 15 cm z wysokości szafek, ale można byłoby np. placki
ciasta na makaron zostawić na jakiś czas opuszczając górny i pracować przy
innych potrawach. T astolnica mogłaby być np dwupoziomowa - blachy z ciastem
drożdżowym do wyrośnięcia też mogłyby być na tym niższym poziomie...