Re: kuchnia na wakacjach

From: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: kuchnia na wakacjach
Date: Mon, 25 Jul 2005 18:42:20 +0100

On Mon, 25 Jul 2005 16:22:09 +0200, Lia <L...@p...onet.pl>
wrote:

>Dnia 2005-07-25 16:10:57 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
>przyrody grupowicz *sushi* skreślił te oto słowa:

>Ja jestem organizmem odpornym - albo juz się uodporniłam na egipskie
>zarazki ;) I to od pierwszego pobytu...
>Jak się człowiek cacka ze sobą, zęby myje w butelkowanej wodzie to potem
>choruje i spędza czas w łazience przy najmniejszym kontakcie z obcą florą.
>Rozsądek plus miejscowe specyfiki na problemy z przewodem pokarmowym
>sprawiają, że można nacieszyc podniebienie miejscowymi specjałami.
> [...]

Niestety czasem ta obca flora/fauna (! bakteria tez czlowiek...
czy inny pasozyt) jak raz wlezie do czlowieka, to juz zstaje, ale
zostaje na bardzo dlugo...w krajach egzotycznych nigdy ni e pilam
wody NIE z butelki...a jednoczesnie jadam potrawy w
pryzdroznych...no....stolach/wyszynkach/cafe....czyl
i zgadzam sie
ze zdrowym rozsadkiem...ale jesli ktos jedzie gdzies na 1
tydzien, napije sie wody z kranu od razu i przelezy reszte czasu
w lozku w bolesciach....to moze niech jednak myje zeby z woda z
butelki...dwa tygodnie to juz insza inszosc :P

Pierz
K.T. - starannie opakowana