Re: kulki z platkow owsianych

From: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: kulki z platkow owsianych
Date: Thu, 29 Mar 2001 13:59:30 +0100

On Thu, 29 Mar 2001 13:38:10 +0200, "oza" <o...@g...pl> wrote:

>kochani,
>poszukuje przespisu na wyjatkowo smakowite kulki z platkow owsianych bez
>pieczenia.
>jadlam je kiedys na imprezie (wszamalam chyba wszystkie...hihi), ale nie
>zapytalam o przepis...
>niedawno znalazlam w internecie taki oto przepis i mam zamiar go wyprobowac:
>
>Trufle z płatków owsianych
>3 szklanki płatków owsianych, 250 dag (1/2 szklanki) cukru, 4 łyżki kakao,
>13 dag margaryny, 8 łyżek mleka, cukier waniliowy lub esencja zapachowa,
>cukier puder do posypania

> [...]
ja robilam jakiies takie nie gotowane, gdzie jest maslo, cukier
puder, kakao, troche kawy neski rozpuszczonej w goracej wodzie.
Miesza sie to razem z platkami, miesza i miesza. Potem sie
czlowiek kompletnie upacia tym, bo klei sie niemilosiernie a
trzeba kulki rekami robic. Obtoczyc w cukrze pudrze. Jesc.
Przepis pochodzi z dziecinnej ksiazeczki, pod presja dzieci to
robilam, potem dzieci same, wiec tego przepisu dokladnie nie
pamietam...

Mysmy to ponadto udoskonalili (mam takieiego rozkosznego synusia
i kochana niunie...) - te kuleczki splaszczalismy nieco, w srodek
pchalismy rodzynka i nazywalismy to "galki oczne"...

Krysia, zycze zaspokojonego apetytu...
K.T. - starannie opakowana