Re: kurwa mac

From: "Max" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: kurwa mac
Date: Sun, 17 Jun 2007 13:30:50 +0200

> tak, jestem lekarzem, pracuję w Warszawie, w POZ
> adres też mam podać ? :)
> Dominik

Panie Dominiku, nie jestem z W-wy więc i tak nie wiem co to i gdzie to:) Nie
wazne.
Radzę Panu też rozsądnego podejscia do tych postów, bo przeciez
niekoniecznie są adresowane do Pana :) W moim przekonaniu wiele z tych
wrecz zarzutow dotyczy jednak wiekszej czesci lekarzy skrzywdzonych przez
LOS ;) a sprawa polityki, polskiej racji stanu, organizacji, itd, itp. w
tym przypadku jest drugorzedna, naprawde.

Jesli mielibyscie generalnie lepsza opinie, lub jesli ja i inni mialiby
lepsze zdanie o lekarzach, to naprawdę nie omieszkalibyśmy o tym mówić,
chwalić Was, cytować, polecać, itp, itd. Wtedy Wasz strajk, Wasze nawet
potknięcia (koń ma 4 nogi i....) byłyby inaczej odbierane przez
społeczeństwo. Zapewniam Pana, że chciałbym w najbliższej przyszłości
zmienić zdanie o polskich lekarzach. Na koniec pozdrawiam wszystkich lekarzy
i zyczę im satysfakcji z pracy.