Re: lepsiejszość kuchni indukcyjnej nad ceramiczną (?)

From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: lepsiejszość kuchni indukcyjnej nad ceramiczną (?)
Date: Sun, 18 Oct 2009 19:40:38 +0000 (UTC)

Dnia Sun, 18 Oct 2009 19:27:07 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
> ten pisko to cecha twoje egzemplarza kuchni, Moja teca nie piszczy.

No tak właśnie napisałem ;) Moja konfiguracja (Electrolux 608020P bodajże
+ garnki Ikei) to niestety pisk - ale nie chciało mi się specjalnie szukać
czegoś innego, a gdy kupowałem indukcję to nigdzie nie szło znaleźć choćby
pół jakiejkolwiek opinii dotyczącej płyt indukcyjnych...

> niestety wiele kuchni indukcyjnych wyje jak upiory.

Gdybym to wiedział podczas kupna to bym pewnie poszukał innego modelu :)
Niestety, nawet dziś nie bardzo jest jak stwierdzić czy dany model będzie
dobry czy nie - chyba że ktoś inny taki kupi i źle oceni na wszystkich
portalach typu ceneo :(

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944