letni deser

1. Data: 2001-07-31 09:48:17

Temat: letni deser
Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Szukam przepisu na jakiś nieskomplikowany letni deser, najlepiej z użyciem
borówek amerykańskich, które bardzo lubię.
Czy możecie podzielić się ze mną pomysłami?
MauaM

1. Data: 2001-07-31 12:51:25

Temat: Re: letni deser
Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MauaM" napisał w wiadomości
> Witam,
> Szukam przepisu na jakiś nieskomplikowany letni deser, najlepiej z użyciem
> borówek amerykańskich, które bardzo lubię.
> Czy możecie podzielić się ze mną pomysłami?

No nie wierzę!
Nie ma żadnych propozycji?
Kochani, nie zostawiajcie mnie tak...
MauaM

1. Data: 2001-07-31 13:11:32

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MauaM wrote:

> No nie wierzę!
> Nie ma żadnych propozycji?
> Kochani, nie zostawiajcie mnie tak...
> MauaM

Gofry z borówkami? pierwsze co mi przyszlo do glowy
albo moze koktajl na bazie kefiru i borówek?
albo muffins? skoro moga byc z jagodami to i borówki amerykanskie
powinny sie nadac-a przepis widzialam w któryms z ostatnich postów.
pzdr
agi

1. Data: 2001-07-31 13:21:34

Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fghfgh" napisał w wiadomości:

> [...]
> albo muffins? skoro moga byc z jagodami to i borówki amerykanskie
> powinny sie nadac-a przepis widzialam w któryms z ostatnich postów.

Gofry z borówkami!
Że też sama na to nie wpadłam. Uwielbiam gofry, do tego bita śmietanka...
Już mi ślinka cieknie
Dzięki!!!
MauaM

1. Data: 2001-07-31 14:10:38

Od: "kachna" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

racuchy z borówkami
kachna

Użytkownik MauaM <m...@d...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9k6bb2$2b3$...@h...uw.edu.pl...

1. Data: 2001-08-01 13:26:00

Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kachna" napisał w wiadomości
> racuchy z borówkami

A możesz mi podać dobry przepis na ww.?
MauaM

1. Data: 2001-08-01 17:31:14

Od: "kachna" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

serek homogenizowany waniliowy, jedno żółtko, maki tak na oko żeby cisto sie
wyrobiło takie jak na placki z jabłkami, białko ubic i dodac na koniec.
smażyc na oleju, podawać ze śmietana. ja do tego ciasta dosypuję borówki,
jest pycha.
no może to nie sa racuchy tylko zwykłe placki...

napisał:9k9038$gib$...@h...uw.edu.pl...

> A możesz mi podać dobry przepis na ww.?
> MauaM

Do Amerykancow
NA CHATA!
kluski z dzirka
Czy ktos wie jak zrobic chipsy nachos? i inne meksykanskie specjaly
no zrobiłam te sajgonki, i wiecie co?