Re: litości!!! - ile to jest...

From: waldemar z domu <w...@t...de>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: litości!!! - ile to jest...
Date: Sat, 08 Nov 2003 18:27:43 +0100

waldek wrote:

> Moja babcia Ci rosół z kaczki by ugotowała.

syn by mnie od kanibali wyzwał. Ma on pluszową kaczkę i zabrania mówienia o
kaczym mięsie głośno, o jedzeniu nie mówiąc. Na szczęście dla domowego
spokoju, za kaczką nikt tu nie przepada. Rosół wolę z kury, a z drobiu
jadam kury, gęsi i indyki (ale te ostatnie nie w całości).

> =======
> Gdzieś, kiedyś to słyszałem, ale bardziej na zasadzie baśni albo legendy.

faktycznie jacyś biurokraci chcą to uporządkować, ale chyba się rozejdzie po
kościach.
A jak już OT, to nareszcie mam znowu dostęp do internetu. Firma budowlana
urwała mi kabel telefoniczno-DSLowy, telekomuna obiecała zrobić "w
niedalekiej przyszłości", więc zrobiłem "polskie rozwiązanie", czyli
prowizorkę. Jak na razie, działa ;-)

Wracając do kuchni, u nas dzisiaj była "Original American Pizza" pieczona
przez Turków i Czechów ;-)

Waldek