Re: ło matko

From: Stalker <t...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: ło matko
Date: Thu, 03 May 2012 13:05:26 +0200

W dniu 2012-05-03 12:36, Chiron pisze:

> Kolejna rzecz: czy wyobrażasz sobie, żeby Irlandczycy coś wspominali o
> wariancie wyniesienie się z Irlandii i pozostawienia Brytyjczykom
> spalonej ziemi? Bo o wariancie Samsona i po wojnie YomKippur i teraz-
> mam nadzieję- słyszałeś? Co w takim razie różni te 2 narody i te dwie
> sytuacje?

Oczywiście, że sobie wyobrażam. Ba, nawet bym się tym specjalnie nie
zdziwił. Taktyka spalonej ziemi wbrew temu co znowu sugerujesz nie jest
żydowskim wynalazkiem.

Pomyśl sobie teraz: OD PODSTAW wybudowałeś na jakimś terenie przemysł,
fabryki i to bardzo zaawansowane technologicznie, wytwarzające dobra,
które długo jeszcze będą obiektem zazdrości sąsiadów. Stworzyłeś od
gołej ziemi rolnictwo, miasta, infrastrukturę o lata świetlne
wyprzedzające dokonania sąsiadów.

Pytanie za 100 punktów: dlaczego miałbym to zostawić tymże sąsiadom?

To wyjaśnienie, gdybyś wariant Samsona rozumiał tak jak opisałeś.

Absolutnie nie dziwi mnie też groźba użycia broni jądrowej czy innej
wobec sąsiadów, bo taką doktrynę wyznają WSZYSTKIE państwa posiadające
broń atomową. One przecież po to ją budują. Żeby móc w praktyce
realizować "strategię odstraszania". Dodatkowo Izrael jest w sytuacji
geograficznej, która wyklucza możliwość jakiegokolwiek błędu
strategicznego i wymusza radykalne postawienie sprawy, jeśli ma to
chronić Żydów. Izrael nie może sobie pozwolić na przeciągające się i
wyniszczające wojny - ma na to za mało ludzi. Pamiętaj, że Żydzi nawet
czołgi budują zupełnie inaczej niż cała reszta świata, byleby tylko
zminimalizować możliwe straty w ludziach. Że o broniach bezzałogowych
nie wspomnę...

I to jest właśnie punkt widzenia pozbawiony twoich emocji...

Stalker