lodowka - dziwne odglosy

11. Data: 2009-10-07 06:01:32

Temat: Re: lodowka - dziwne odglosy
Od: "jagr" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "msk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hag6qh$t75$1@inews.gazeta.pl...

Z tych wszystkich objawów wynika, że przekaźnik (jest chyba taki element
rozruchowy sprężarki) nie chce złapać na stałe i jego zwora wpada w drgania.
Jeśli to jest to, może uszkodzić się sprężarka. Tak myślę.

12. Data: 2009-10-07 11:45:43

Od: Kazik <k...@l...localnet> szukaj wiadomości tego autora

msk pisze:
> 4. Manewr z odwroceniem lodowki wykonalem. Poprzygladalem sie,
> poprzykladalem ucho. Wyglada na to, ze dzwiek maszynko do strzyzenia
> dochodzi z malej bialej kostki, z ktorej wychodza (chyba) miedziane rurki ->
> http://img207.imageshack.us/img207/6972/lodowka002ma
le.jpg

Uszkodzony przekaznik (w tej bialej kostce) lub problemy z zasilaniem.
Nie przygasa Ci swiatlo podczas tego cykania?

13. Data: 2009-10-07 14:01:50

Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "msk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> 6. Co ja mam powiedziec serwisowi gwarancyjnemu (ma ktos doswiadczenia z
> serwisem Amiki?). Przylezie fachowiec i bedzie czekal 2, 3 godziny zanim
> maszynka sie wlaczy?

Nagrać a w obecności serwisanta odtworzyć. Może być tylko audio albo
audiovideo. W zależności jakie masz możliwości.

14. Data: 2009-10-07 14:03:01

Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "msk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> 5. Mam wrazenie (ale to moze omamy - zaznaczam po raz kolejny - ilosc piwa
> w lodowce sie zgadza), ze z czasem czestotliwosc zalaczania "maszynki do
> strzyzenia" sie zmniejsza, natomiast jak juz sie zalaczy to tra to coraz
> dluzej (ok. 5 minut).

Jeżeli to przekaźnik to można go kontrolnie walnąć jakimś izolatorem
(kwestie bezpieczeństwa). Albo się polepszy albo... (przekaźnikowi)

co grzejnik
Wtyczka Schuko (bez bolca) -> "C/E/F" (z bolcem)
Płyta betonowa KRATKA na trawe
Lodówka
Czy duze kafelki w kuchni na scianie?