Re: ?lub.

From: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
<5...@4...com> <d7k3f7$ci1$1@news.onet.pl>
<b...@4...com> <d7k6ck$jac$1@news.onet.pl>
<7...@4...com>
<4...@n...o2.pl>
<3...@4...com>
<d7k7t1$f2o$1@inews.gazeta.pl>
<i...@4...com>
<d7lf6h$ocb$1@inews.gazeta.pl>
<m...@4...com>
<429ee0e4$1@news.home.net.pl>
<7...@n...home.net.pl>
<s...@a...itpp.pl> <d816q5$bhh$1@sodden.amu.edu.pl>
<c...@n...home.net.pl>
<g...@i...from.poznan>
<a...@n...home.net.pl>
<42a44ff3$1@news.home.net.pl>
Subject: Re: ?lub.
Date: Mon, 06 Jun 2005 15:48:30 +0200

Krystyna Chiger <k...@p...pl> napisał(a):
> Katarzyna Kulpa wrote:
> (...)
>
> To tam sprzedali mi dwa prawe buty (niezaleznie od przymierzalni).
> Widocznie wszystko u nich jest bez głowy :>

moze maja w tej glowie dwie prawe polkule mozgowe :)
(BTW gdzie Ty mialas glowe, zeby dac sobie je wcisnac,
to ja tez nie wiem, hihi :))

a co do sklepow, to ja ostatnio przepadam za mexxem w Blue
City. ciuchy swietne, panie pomocne, ale wcale nie
nachalne, w dodatku myslace (jak widza, ze wybieram biale
z krotkim rekawem, to pokazuja, gdzie jeszcze takie wisza -
uwaga, nie proponuja przy tym rozowych, zoltych i niebieskich!).
szukaja rozmiaru na zapleczu, jesli na wieszaku nie ma (nie
ma tekstu "jest tylko to, co wisi"), i mile sa, przy czym
w ogole nie przejawiaja tej upiornej, przeslodzonej
sluzalczosci, ktorej nie znosze. madre dziewczyny,
ktore wyraznie znaja swoj zawod, a o to bardzo trudno.

-- kasica