Strona główna Grupy pl.rec.kuchnia maj to i się pojawia kwesta: czym nakarmić gości komunijnych Re: maj to i się pojawia kwesta: czym nakarmić gości komunijnych

Re: maj to i się pojawia kwesta: czym nakarmić gości komunijnych

From: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: maj to i się pojawia kwesta: czym nakarmić gości komunijnych
Date: Mon, 7 May 2012 22:57:22 +0200

news:jo9adm$r72$4@inews.gazeta.pl...
> Dnia 2012-05-07 19:34, niebożę Justyna Vicky S. wylazło do ludzi i
> marudzi:

> Sama to wszystko będziesz dziergać? Zapewne chiba nie.

Co na ostatnią chwilę to będę tworzyć z mamą, bo tylko ona mi pomoże. Rolady
mam już w zamrażalniku zrobione. Kotlety pożarskie i schab robi mi ktoś na
zamówienie (po kosztach produktów). Flaczki zamierzam w tym tygodniu
przygotować, potem zamrozić i w dzień komunii zarzucić na rosół po prostu.

Tort, keks, sernik - kupne.

Justyna Vicky S.