Re: makaron al dente

Data: 2001-06-10 10:05:44
Temat: Re: makaron al dente
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>

On Sun, 10 Jun 2001 11:19:36 +0200, Patrycja Kazala
<k...@m...pw.edu.pl> wrote:

>wow, wojmat, masz kumpla :)
>swoja droga podziwiam....

a skad ten podziw??? ;))
umiejetnosci syna wynikaja chyba wlasnie z mojego liberalnego
podejscia...nie karam dzieci, ale jako balaganiarze MUSIELI sobie
sami/same radzic...
co do dziwnych rzeczy z dziecmi, to jakis czas temu corce, ktora
miala ponad metrowej dl. wlosy, utlenilam ostatnie 15 cm wlosow a
potem ufarbowalam na niebiesko...
ciekawe, czy teraz na mnie spadna jakies gromy...
obawiam sie, ze daleko mi do matrony ;))
zeby bylo On Topic - moge wymajmowac mlodsze dziecko do robienia
cienkiej pizzy i do robienia ciasta makaronowego/na pierogi.
Tanio. ;))
Robi tez bardzo dobra zapiekanke makaronowo-tunczykowa (makaron
ugotowany, tynczyk, bialy sos, troche podduszonej
cebulki/pieczarek. Warstwy. Na wierzch DUZO tartego sera.
zapiec...)

Krysia

>no, niezly interes zrobisz w ten sposob :))))
>
>pat

K.T. - starannie opakowana