Re: marysia

Data: 2001-01-23 15:48:27
Temat: Re: marysia
Od: e...@f...foto.ch.pwr.wroc.pl (emes)

On 23 Jan 2001 14:52:47 +0100, Dany alkoholik <t...@b...de> wrote:

>Mylisz sie, to nowe wyniki badan.

jak nowe? jakich badań?
konkrety proszę!

bo ja mogę przytoczyć wyniki, które mówią że taki nie jest. proszę, oto fragment
raportu WHO.

"(...)a number of better controlled studies using more sophisticated methods of
investigation have consistently failed to demonstrate evidence of structural
change in the brains of heavy, long term cannabis users (e.g. Co et al, 1977;
Kuehnle et al, 1977). These negative results are consistent with the evidence
that any cognitive effects of chronic cannabis use are subtle, and hence
unlikely to be manifest as gross structural changes in the brain."

--
emes
[ www.kanaba.prv.pl ]