Re: miękkichi

Data: 2006-12-19 00:35:06
Temat: Re: miękkichi
Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

** Remol wrote:

> No ale większość Polaków mieszka w Polsce...
> Nie ma skąd tu wziąść tego??

Ja sobie kupuje w Asia Shop w Blue City zaraz obok tutaj... Na 100%
jest w sklepach wysyłkowych z żywnością. To jest coś w rodzaju (i
konsystencji) soli czy cukru, również jakoś specjalnie drogie nie jest.
0,5kg kupiłem za 6zł z rok temu i nadal mam ponad połowę tego - dużo
się tego nie sypie (tzn. ja sobie nie sypię bo bym padł chyba od
większej ilości).

Ale to jest składnik w zupełności opcjonalny. W restauracjach i barach
azjatyckich na 100% sypią tego chore ilości, ale jak sobie sam gotujesz
to nie musisz tego stosować. Właściwie to sporo składników zawiera
MSG w formie naturalnej - soja głównie, sosy sojowe, kiełki, tofu itp.

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )