Re: mistrzostwa polski w grylowaniu - wróciłem, hehe

Data: 2002-05-28 07:56:11
Temat: Re: mistrzostwa polski w grylowaniu - wróciłem, hehe
Od: "Beata M." <b...@k...umcs.lublin.pl>

Extra Virgine napisał(a):

> Generalnie jest to piknik, na którym się świetnie bawiłem - to cudowne karmić
> ludzi!!! I za darmo do tego!!! Bardzo mi sie podobało.
> Kaziemierz Dolny to prześliczne maisteczko!
> Byłem pierwzy raz - wspaniałe domki i miejsca dos spacerów.

Ale ze mnie gapa... zebym wiedziala, ze to bedzie w Kazimierzu przybylabym na
darmowy obiad;-) a tak pol niedzieli spedzilam na zastanawiamniu sie co chce
zjesc... i w koncu z lenistwa zadowolilam sie duza iloscia truskawek pod roznymi
postaciami... a moglam sie udac do Kazimierza na wymyslny obiad dla publicznosci,
w koncu Kazimierz jest tak bilsko...
Pozdrawiam
Beata M.

p.s. W Kazimierzu jest duzo fajnych miejsc gdzie mozna smacznie cos dobrego zjesc,
polecam to miejsce nie tylko ze wzgledow spacerowych lecz takze i jedzeniowych:-).

A poza tym gdyby nie moja wrodzona niesmialosc;-) to zaproponowalabym tam kiedys
spotkanie grupowe, o ile ktos chcialby sie tam wybrac w tym celu;-).