Re: moje wnioski po wypowiedziach nt.moderacji grupy

From: "E." <e...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: moje wnioski po wypowiedziach nt.moderacji grupy
Date: Sun, 25 Feb 2007 20:24:39 +0100

m...@y...com napisał(a):

> Z gwiazdami już tak jest: albo się je przyjmuje z całym ich bogactwem,
> albo rezygnuje się z niego - tracąc to, z powodu czego się za nimi
> podążało ;-)

Czegos nie kumam - jakimi gwiazdami? Najpierw uważasz się za utorytet
moralny, teraz za gwiazdę? Niemasz na tyle dystansu, by widzieć, że się
ośmieszasz? Możesz sobie krzyczeć jaka to jesteś the best, ale
pozostanie to tylko Twoją opinią.

> Pani. Mężatka.

Gdzie Twój mąż, skoro o północy i o 5 rano wołasz za Panslavistą?
Śpi sam czy też śpicie z laptopem pomiędzy sobą?
Nie rozśmieszaj mnie. W Twoje uporządkowane zycie już nikt nie wierzy.
Cały dzień i noc przy kompie szukając towarzystwa obcego faceta z
problemami.
Za duzo w życiu widziałam, by się na to nabrać.

Tak ciężko ci przeczytać FAQ tej grupy i się do niego zastosować?
Rozumiem, że stary dureń ma tak pomieszane we łbie, że go nic nie
zreformuje, ale Ty - matematyk - proste zasady netykiety powinnaś rozumieć.
I tylko o to tu chodzi - być Ty i Twój koleżka sie do nich zastosowali.

E.