Re: na parze

Data: 2000-01-24 16:01:49
Temat: Re: na parze
Od: Bogusław Kempny <k...@s...com.pl>

Te nalesniki to tylko z nazwy sa przeciez smazone, tluszcz jest
tylko
do tego potrzebny, zeby sie ciasto nie przypalalo. Ja uzywam
doslownie
jednej kropli oleju, rozprowadzonej palcem po dnie patelni na
cale
smazenie - czy tego tez nie mozesz?

A moze by tak kluski na parze? Drozdzowe, z powidlami w srodku?

BK