Re: nadopiekuńcza inaczej

From: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: nadopiekuńcza inaczej
Date: Mon, 19 Feb 2007 14:19:42 +0100

Użytkownik "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> napisał

| Dziewczynka oprócz wyjść do kina nigdzie z klasą nie jeździ, bo mama jej
nie
| pozwala.

a jesteś w 100 % pewna że to mama tej dziewczynce nie pozwala ?
Może dziecko jest chorobliwie nieśmiałe i po prostu samo nie chce jeździć
nigdzie ani się integrować ?

| Dziewczynka nie jest jakoś specjalnie lubiana w klasie, bo jej nic nie
| wolno.

chyba nie rozumiem - z jednej strony nikt się z nia nie koleguje ( bo nie
jest lubiana ) o matce też nikt nic nie wie a mówisz że nic jej nie wolno.
Skad te wiadomości ?

|Jest bardzo spokojna i właściwie żyje z boku.

taaa, mojej córki przyjaciółka z przedszkola jest taka sama :) W sumie jest
bardzo lubianą dziewczynką, pełna werwy i energii niemniej jednak nie
uczestniczy w życiu pozaprzedszkolnym. Nie chodzi na spotkania grupowe, nie
przychodzi na urodziny dzieci - po prostu się wstydzi.
I na pewno się nie przyzna że nie przyjdzie bo się wstydzi tylko mówi że jej
mama nie pozwoli.

To tyle na temat tego co mama pozwala a co nie pozwala.

Ogólnie - ja na Twoim miejscu bym się nie mieszała. Zwłaszcza że ani to
Twojej córki przyjaciółka ani ktoś z rodziny.

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718