Re: nalesniki :)))

Data: 2002-05-31 20:28:51
Temat: Re: nalesniki :)))
Od: "kasia dostal" <w...@g...de>

Użytkownik "Barbara Czaplicka" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
news:043b01c208d5$4d6b2940$5b841ed9@homeqi3kb9pw13..
.
> From: "kasia dostal" <w...@g...de>
> jeszcze raz dziekuję
> powiem szczerze ze zrobiło mi się między przykro a głupio jak przeczytałam
> cytuje :
> "WRRRRRRRRRRRR..... (Przepraszam, Mechcie)
>
> DO ARCHIWUM WON!!!!!!!!
> Nalesniki byly wczoraj i tydzien temu!!!!!!!!!!!!"
>
> autorstwa BOŻENY
> ale masz racje bylo minelo
> jeszcze raz dziekuje
> i temat jest juz zamkniety :)))))
>

> Użytkownik "grzela" <s...@m...mil.pl> napisał w wiadomości

> wiedzialam

> [...]

jezeli ma to dla ciebie az takie znaczenie .........(pod a nie nad)
zastanawiam sie tylko czy ty na sile sie tak czepiasz
bo jak na razie - to tylko tobie przeszkadzalo zapytanie o nalesniki i to ze
pisze nad a nie pod !
mysle ze ta grupa dyskusyjna jest dla ludzi, a ludzie popelniaja bledy i
lepiej jak sa bardziej niz mniej sympatyczni we wzajemnych kontaktach
moze po prostu zajmij sie innymi uzytkownikami - a na mnie nie zwracaj uwagi
:)))
ja ani nie potrzebuje twoich uwag ani pozdrowien
z powazaniem
kasia dostal