nalesniki

31. Data: 2003-08-25 12:15:21

Temat: Re: nalesniki (farsz do nich)
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bicta3$oeu$1@news.onet.pl...

> [...]
zmniejszył

> w cieście białka jajek są substancja spajająca:), a jeśli zmniejszysz
ilość
> mąki to naleśnik nie wchłonie dużej ilości smalcu

Ale jakoś pomimo małej ilości białka spajającego i mąki to takie naleśniki
nie rozwalają się i potrafią opić się tłuszczu może dlatego że mają ŻÓŁTKA
!!! polecam na spróbówkę jak najbardziej optymalne ;)))

Slawek

32. Data: 2003-08-25 12:22:17

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bicndd$eb8$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
wedle
> upodobania. Im mniej zwyklej bialej, tym latwiej niestety nalesniki sie
> rozrywaja (kwestia glutenu chyba), mozna probowac kompensowac maka sojowa.
> Acha, mleko rozrabiam z woda 1:1 i dodaje 1/4 kostki zaprawionych drozdzy.
> Fajne dziurki wychodza :) Wersja na slodko: dorzucic 3 lyzeczki cukru,
> namoczone rodzynki i cynamon, ale to pewnie nie MM. Zeby nalesniki byly
> chrupkie, nalezy je przekladac pergaminem albo odkladac na dwa lub nawet
> trzy talerze na zmiane, nie beda sie wtedy zaparzaly jeden pod drugim.

I nie przeszkadza Ci ewentualny akryloamid?
http://kiosk.onet.pl/1088821,1,1,245,druk.html

33. Data: 2003-08-25 12:44:07

Temat: Re: nalesniki
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm a jeśliby użyć nieoczyszczonej mąki żytniej i otrąb?
> Ponadto oliwa + mleko odtłuszczone? Moze by wyszło MM-compatible? :)
> (inna sprawa, że nie wiem czy bym chciał jeść takie naleśniki ;-)

otręby można sobie darować :) a zamiast tego użyć farszu warzywnego
przy odrobinie szczęścia można załapać się jeszcze na pierwszą fazę :)

34. Data: 2003-08-25 12:45:10

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> !!! polecam na spróbówkę jak najbardziej optymalne ;)))

to ja pozostanę przy aperitifie :)

35. Data: 2003-08-25 13:30:35

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> No tak ale Ty jesteś na DO a Marcin Vege ;))
> Slawek
Ja w ten sposob nie oceniam ludzi.Moze czasem przydaloby sie czytac cos
wiecej niz tylko slowa.Zwykla pomylka i juz jest bo ty jestes Na DO a ty
jestes VEGE.Po co takie rozdzialy? I nie o to chodzi ,ze bronie
optymalnych,bo sama sie teraz tak odzywiam z koniecznosci- posty wielu osob
doprowadzaja mnie do wscieklosci,bo uwazaja ,ze sa lepsi niz inni.Ja tak nie
uwazam wcale.I wg mnie nie ma znaczenia na jakiej kto jest diecie, tylko ile
ma w sobie kultury osobistej .Pozdrawiam Hafsa
--
Moj adres: h...@g...pl

'Odważny jest ten, kto kontroluje się w gniewie.'

36. Data: 2003-08-25 18:57:33

Od: Krzysztof Krasoń <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <bicign$n2l$1@news.onet.pl> czarnyjanek napisał(a):
> jak zamierzasz zoptymalizować naleśnika?? czy wystarczy posmarować go 2 cm
> warstwa smalcu czy może wyeliminować mąkę z naleśników jako źródło
> węglowodanów??:)))))

Hehe, ja nie mam zamiaru optymalizować :), DO mnie nie interesuje, tak
mi się tylko ładnie skojarzyło z programowaniem :)
--
Krzysztof Krasoń

37. Data: 2003-08-26 13:03:37

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> wiec Ola nie jest MM ani DO ;)
> Ola jest na diecie 1500 kcal, ktora dostala z instytu zywnosci i zywienia

nareszcie rozsadny glos w sprawie odchudzania - jesz prawie wszystko, tylko
rozsadnie. i do tego sport. olu - plisssss - napisz mi na priva o tej
diecie, cooo? i jaki sport uprawiasz? zazdroszcze ci tego efektu - jestes
naprawde wielka, ze udalo ci sie tyle schudnac bez zadnej chemii i
idiotycznych diet!!!!!

rena

38. Data: 2003-08-26 13:25:57

Od: "bella" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiec Ola nie jest MM ani DO ;)

;-)

> Ola jest na diecie 1500 kcal, ktora dostala z instytu zywnosci i zywienia
> jem wszystko (oprocz czerwonego miesa) tylko z ograniczeniem
> oczywiscie wyeliminowalam przyduza ilosc tluszczu i cukru
>
> swoja droga w polaczeniu z sportem dalo to juz -25 kg;)
> [od konca maja tego roku]

Gratulacje!!!!!!
to mi sie podoba :)

b.

39. Data: 2003-08-26 13:36:06

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Ola" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> nareszcie rozsadny glos w sprawie odchudzania - jesz prawie wszystko,
tylko
> rozsadnie.

No fajnie... znaczy wszystkie inne diety są według Ciebie nierozsądne? ;)))

> [...]
> diecie, cooo? i jaki sport uprawiasz? zazdroszcze ci tego efektu - jestes
> naprawde wielka, ze udalo ci sie tyle schudnac bez zadnej chemii i

;))) Słyszycie? Wszyscy jesteście na idiotycznych dietach,
słowem - idoci (?)... ;)))

P.S. Mnie tam wszystko jedno, co myślisz o mojej diecie i
przepraszać mnie oczywiście nie musisz... ;)

40. Data: 2003-08-26 15:05:18

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bifno6$k50$1@news.onet.pl...
> ;))) Słyszycie? Wszyscy jesteście na idiotycznych dietach,
> słowem - idoci (?)... ;)))

Krysiu ,alez nie przejmuj sie, kazdy uczy sie na swoich bledach.ja na diecie
niskokalorycznej tez schudlam 32 kg.I co potem? Nieustanne uczucie zimna-
pamietasz watek uczucie zimna??? nawet latem bylo mi zimno w zeszlym roku,
nie mowiac juz o morskich kapielach.
Potem,gdy stwierdzilam,ze juz dosc tego odchudzania, zwyczajnie zaczal mi
wracac apetyt i co dalej???OCzywiscie przybor wagi.Wiec weszlam na
idiotyczna diete MM a potem z wiadomych powodow na rownie idiotyczna DO i na
niej czuje sie w miare dobrze i tego lata w koncu nie marzlam.Szkoda tylko,
ze inni nie chca korzystac z doswiadczen. Schudnac nie jest trudno
,najtrudneij jest potem utrzymac niska wage.I tu cale dyskusje..powinny sie
toczyc. Pozdrawiam Hafsa
--
Moj adres: h...@g...pl

'Odważny jest ten, kto kontroluje się w gniewie.'

Siemię raz jeszcze
Co mi pozostaje?
[MM] druga faza?
[atkins,do] koncentracja,pamiec