Re: nie jedzcie mięsa

From: Trefniś <t...@m...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: nie jedzcie mięsa
Date: Tue, 08 Aug 2017 17:22:49 +0200

W dniu .08.2017 o 16:57 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> Przedstawiłem uzasadnienie we fragmencie, który zdecydowałeś się nie
> zacytować.

Ja wiem, niektórzy zwyczajnie nie rozumieją własnych wypowiedzi.

Odpowiedz proszę, w jaki sposób uzasadnieniem może być zestaw twoich
pytań???

Wypowiedź składała się z 10 zdań, z czego 8 to były pytania.

Były tylko dwa zdania twierdzące - pytam o uzasadnienie jednego z nich.
Wal śmiało z odpowiedzią!
To znacznie ciekawsze, niż kolejne twoje jałowe "lubię to".

Pytania w takiej ilości świadczą o n i e w i e d z y która jest
wprawdzie początkiem chwalebnej drogi mądrości, ale wiem z doświadczenia,
że zwykle kończysz przedwcześnie.

--
Trefniś