Re: nie jedzcie mięsa

From: Pszemol <P...@P...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: nie jedzcie mięsa
Date: Tue, 8 Aug 2017 16:31:47 -0000 (UTC)

Trefniś <t...@m...com> wrote:
> [...] ale wiem z doświadczenia,
> że zwykle kończysz przedwcześnie.

Ja mam wręcz przeciwne obserwacje: zwykle poświęcałem Ci więcej czasu niż
na to zasługujesz.

Czego nie zrozumiałeś w tezie, że na tatrzańskich halach tylko baraninę i
oscypki da się produkować bo ogórki i pomidory nie chcą rosnąć?

Twój czas się właśnie kończy, więc jak masz jakieś konkretne pytania to
wykorzystaj okazję i szybciutko pytaj.

A jak nie masz pytań, to miłego popołudnia życzę.