Re: niedouczeni farmaceuci ???

Data: 2004-08-20 09:46:00
Temat: Re: niedouczeni farmaceuci ???
Od: "adas+dorotka" <d...@y...com>

Użytkownik "error" <d...@N...pl> napisał w wiadomości n
> To ze na dawke nikt nie zwracal uwagi. Paniom po ujrzeniu nazwy leku
klapki
> na oczach opadaly i choc niemal wszystkie nie wiedzialy co to za lek to
>
> error

Skoro lek juz dawno stracil rejestracje i nie jest produkowany to uważam, że
...miały prawo go nie znac! A w to,ze na dawke nikt nie zwracal uwagi to nie
wierze!A nie rozumiem tez co Ci sie wydaje dziwne w tym, ze farmaceutka
zaproponowala Ci zebys wrocil do lekarza! Taki lek rzeczywiscie NIE ISTNIEJE
w m-nar spisie lekow, synonimy owszem ale w wiekszych (dwukrotnie) dawkach a
tych, chocbys nawet bardzo ...prosil Pani nie moze Ci wydac! Zwazywszy na
to co i w jaki sposob piszesz wnioskuje, ze nie byles zbyt mily i ...nie
dziwne ze kobitki mialy Cie dosc:)

> probowaly mnie odeslac gdzie indziej badz ponownie do lekarza gdyz lekarz
> "musi zmienic sposob leczenia bo tego leku nie ma".

To tez prawda bo farmaceuta moze wydac TYLKO lek bedacy SYNONIMEM danego
leku (nazwa chem. dawka itp)a nie moze wydac leku chocby z tej samej grupy -
rozniacego sie skladem chemicznym!!!
no i trza sie bylo poradzic bardziej doswiadczonego lekarza !!!