Re: niedouczeni farmaceuci ???

Data: 2004-08-20 09:51:18
Temat: Re: niedouczeni farmaceuci ???
Od: "error" <d...@N...pl>

> Skoro lek juz dawno stracil rejestracje i nie jest produkowany to uważam,
że
> ...miały prawo go nie znac! A w to,ze na dawke nikt nie zwracal uwagi to
nie
> wierze!A nie rozumiem tez co Ci sie wydaje dziwne w tym, ze farmaceutka
> zaproponowala Ci zebys wrocil do lekarza! Taki lek rzeczywiscie NIE
ISTNIEJE
> w m-nar spisie lekow, synonimy owszem ale w wiekszych (dwukrotnie) dawkach
> tych, chocbys nawet bardzo ...prosil Pani nie moze Ci wydac! Zwazywszy na
> to co i w jaki sposob piszesz wnioskuje, ze nie byles zbyt mily i ...nie
> dziwne ze kobitki mialy Cie dosc:)

> To tez prawda bo farmaceuta moze wydac TYLKO lek bedacy SYNONIMEM danego
> leku (nazwa chem. dawka itp)a nie moze wydac leku chocby z tej samej
grupy -
> rozniacego sie skladem chemicznym!!!
> no i trza sie bylo poradzic bardziej doswiadczonego lekarza !!!
> Pozdrawiam

Mylisz sie. Staralem sie byc bardzo mily a to panie mgr wykaqzaly sie
agresja gdy okazalo sie ze wiem jakiego leku szukam gdyz zapytalem o inne
nazwy handlowe.

Ancrusal jest w lekospisie MP 2/2003 czyli w przedostatnim. Zauwaz ze w
szpitalach uzywa sie lekospisow duzo starszych. Sam w spzitalu dysponuje
rocznikiem 2001.

Czy mi wierzysz czy nie to Twoj/Wasz problem.

A propos doswiadczenia to zyczylbym ci mojej wiedfzy o lekach :)

Pozdroiwienia,
error