... no i mam problem ...

21. Data: 2009-09-02 11:52:43

Temat: Re: ... no i mam problem ...
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie MOLNARka <M...@M...pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał

> Własnie - weź no przyjedz Qro to będziemy miały kopa coby sie spotkać i
> napić.
> Bo zebrać się ... jakoś strasznie trudno.

Będę od 8 do 11 września. W piątek wybywam, ale każdy inny dzień jak
najbardziej. Od 18.00 do upadłego.

> A może ktoś inny się wybiera w nasze strony (nie bez kozery nie piszę
> gdzie ;-)))
> Paulinko - coś wspominałaś chyba jakiś czas temu?

Bardzo chętnie zobaczę nowe twarze! Stare też!

Qra, tak więc kolejno odlicz

22. Data: 2009-09-02 11:54:41

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Widze, ze sie do nas wpraszasz. Kiedy zatem przyjezdzacie, Kolezanko?

Już nie bardzo wiedziałam, jak delikatnie zasugerować ewentualną randkę.

Qra

23. Data: 2009-09-02 11:58:43

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

*Qrczak*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (C Pippi):

> Będę od 8 do 11 września. W piątek wybywam, ale każdy inny dzień jak
> najbardziej. Od 18.00 do upadłego.

> Qra, tak więc kolejno odlicz

Raz! 9-tego co prawda mam maraton popołudniowy po lekarzach, ale na chwilę
mogę wpaść by zagłuszyć towarzystwo ;).

Magda *gdaMa*
Mysz 27.02.2000 oraz inszy Szkodnik 22.04.2005

4388 (20090902) __________

24. Data: 2009-09-02 12:48:25

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisał

> Już nie bardzo wiedziałam, jak delikatnie zasugerować ewentualną randkę.

Podpowiem na przyszłość - tak jak 'dzisiejsza' młodzież: bzykamy się czy nie
?
:-)

Pozdrawiam
MOLNARka

25. Data: 2009-09-02 13:17:44

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:
> Użytkownik "MOLNARka" <M...@M...pl> napisał w wiadomości
>
> O inna role bysmy Cię nawet nie podejrzewali. ;-))

To kiedy na lody?

--
waruga_e

26. Data: 2009-09-02 13:25:24

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waruga_e" <w...@o...pl> napisał

> To kiedy na lody?

Jak jakieś ukręcę ;-)

Pozdrawiam
MOLNARka

27. Data: 2009-09-02 14:04:14

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka pisze:

<dziab>

Wiesz, generalnie rozumiem Twoje niezadowolenie. Ale popatrz na to z tej
strony: dlaczego tamte dzieci mają mieć gorzej? Czy w zeszłym roku
interesowało Was czy one mają zabawki i pomoce? Przeczucie mi mówi, że
nie bardzo. Jedyne o co bym walczyła w takiej sytuacji to doposażenie
sali w taki sposób, żeby odpowiadała standardowi pozostałych sal
przedszkolnych. Moim zdaniem błąd tkwi w tym, że w zeszłym roku
pokpiliście sprawę - razem z rodzicami tamtych dzieci powinniście byli
walczyć o wyposażenie. Tamte dzieci mają takie samo prawo do przebywania
w normalnym standardzie jak Wasze. Nie pomyśleliście o tym i teraz to
procentuje.
I jeszcze jedno: jak to rodzice zgodzili się na specjalnych warunkach?
Łaskę im przedszkole zrobiło? Komuna pełną gębą :/. Nie dziwię się
tamtym rodzicom. Zwłaszcza jeśli płacą tyle co Wy. Kurde, przedszkole
normalnie prezent z nich dostało. Sprzątać po godzinach za łaskawym
pozwoleniem Pani Dyrektor nie przychodzili?

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

28. Data: 2009-09-02 14:15:05

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> W każdym przedszkolu ze znanych mi opowieści i ze swoją widzą za tzw.
> karę idzie się do młodszej/gorszej(jak widać )/ grupy. Taki standard
> pedagogiczny.

U mnie młodego raz kobitki odesłały do sąsiedniej grupy, bo dawał czadu.
Niestety w sąsiedniej bawił się równie dobrze jak nie lepiej, więc nauka
z tego dla pań była taka, że z tym panem tak se ne da. Od tej pory nie
odsyłają. Ale Staś też specjalnie nie rozrabia. On raczej z tych
spokojniejszych.
Sama metoda nie jest taka zła IMHO natomiast złe jest tłumaczenie. Już
mówię o co mnie biega. Jak się taki gościu rozochoci to żeby się
uspokoił można go wyrwać na chwilę ze środowiska, w którym poczuł sie
zbyt pewnie, żeby ochłonął. I to IMHO nie jest złe. Natomiast fatalne
jest tłumaczenie że to jest "za karę" i że idzie do "gorszej grupy,
będzie siedział z maluchami, ha, ha, ha". Takie moje widzimisię jest.

LL

29. Data: 2009-09-02 14:21:56

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> że to jest "za karę" i że idzie do "gorszej grupy, będzie siedział z
> maluchami, ha, ha, ha". Takie moje widzimisię jest.

Kiedyś się odsyłało delikwenta do kąta. Spełniało rolę odseparowania od
grupy, a nie miało cienia "gorszej grupy". Kąty, jak rozumiem, są już passe
(czy co to tam teraz jest)?

Agnieszka

30. Data: 2009-09-02 14:30:41

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> Kiedyś się odsyłało delikwenta do kąta. Spełniało rolę odseparowania od
> grupy, a nie miało cienia "gorszej grupy".

Za to miało cień "gorszego dziecka".

> Kąty, jak rozumiem, są już
> passe (czy co to tam teraz jest)?

Podobnie jak lanie w tyłek. I słusznie. Bo nie chodzi o to, żeby kogoś
upokorzyć a przynajmniej nie powinno o to chodzić.

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow
- niektore przypominaja odglosy wielorybow i policyjna
syrene, inne, jak u lemura wari, smiech szalenca.*

[Wr] Wolne miejsca w przedszkolach we Wrocławiu
Dylemat czy posłać 6-latka do pierwszej klasy
Młody giercownik
Początek sądowej tyranii
niedługo zacznie się szkoła...