Re: no nie moge:-/

From: "Agnieszka" <a...@z...net>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: no nie moge:-/
Date: Thu, 8 Sep 2005 10:16:31 +0200

Użytkownik "Basia Z."
<bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dfolk3$2mpr$1@news2.ipartners.pl...

> Użytkownik "Agnieszka" :

przedszkola.

> Chyba nie "od paru lat". Obaj synowie obecnie 14 i 19 mieli w
przedszkolu po
> 2 lata religii.
> Chyba to zależy od konkretnego przedszkola i kościoła.

No juz widzę po tym wątku, że po prostu jest różnie.
Myślałam, że odgórnie jest 2 lata od paru lat (ale koszmarek ;-)), bo
córka chodzi do tego samego przeszkola, co syn i ma 2 lata religię, a
pamiętam, że syn miał tylko rok.

Zresztą podobnie myślałam, że te msze to jest coś, co po prostu weszło
do powszechnego użytku i już. A okazuje się, że po prostu niektórzy
muszą być zawsze o krok przed szeregiem. Uczniowie i tak mają dobrze,
bo w razie czego rodzice zwolnienie napiszą (choć dla mnie jest to
głupota totalna). Gorzej mają nauczycielki innych wyznań, którym nikt
zwolnienia nie napisze i muszą ze swoimi klasami do tego kościoła na
mszę tuptać.

Pozdrawiam,
Agnieszka