no to co dobrego jedliscie?

1. Data: 2002-01-01 13:34:12

Temat: no to co dobrego jedliscie?
Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

No to co dobrego jedliscie w tego Sylwestra? Moja kolacja sylwestrowa sie
udala, bylo nas osmioro przy stole i troje drobiazgu zaaferowanego bardziej
serpentynami niz czym innym.
Fondue chinskie mi wyszlo, zrobilam dobry bulion z borowikami suszonymi i
kolendra swieza. Sosy tez wyszly pyszne (jeszcze raz dzieki za przepisy).
Wypilismy do aperitifu trzy butelki rozowego i jedna bialego podgryzajac
kawalkami serow, orzeszkami i pasztetem z kurzych watrobek. Na przystawke bylo
sushi i dwie butekju pinot noir. Nastepnie moje fondue i kolejne dwie butle,
tym razem w prawdziwym tego slowa znaczeniu, bo jedna butla miescila w sobie
trzy litry wina, troche niezrecznie sie nalewalo, ale bylo takie dobre...
Na deser jedlismy szarlotke z nadzieniem ananasowo cytrynowym nasaczona
porzadnie jakims trunkiem, i lody...
Bylo milo, nowy rok uczcilismy toastem.
Goscie rozeszli sie po czwartej.
Jak mnie dzisiaj glowa boli...

Kalina

1. Data: 2002-01-01 13:40:07

Temat: Re: no to co dobrego jedliscie?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Jan 2002 14:34:12 +0100, <n...@m...ch> wrote:

>No to co dobrego jedliscie w tego Sylwestra?
<ciach>
>Kalina

sery.homus, krakersy. piwo. mandarynki. smazone ciasto (keksik)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-01 13:45:59

Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

> <ciach>
>
> sery.homus, krakersy. piwo. mandarynki. smazone ciasto (keksik)

SMAZONE ciasto????? A co to jest?
Kalina

1. Data: 2002-01-01 13:52:13

Od: "Monisiatko" <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

salatke z farfalli, tunczyka, fasolki i fasolki szparagowej (+duuuzo czosnku),
Japonskie, pasztet w ciescie i pizze.
I Sowietskoje Igriskoje:)))

Monisiatko
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

1. Data: 2002-01-01 14:01:08

Od: "taxi" <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

A moja żona przygotowała wspaniały schab ze śliwkami... :) Oj, żeby tak
chciała się starać przez cały rok....

1. Data: 2002-01-01 14:05:53

Od: "Monika Bacińska-Wojewódka" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sylwestrowa sie
> udala, bylo nas osmioro przy stole i troje drobiazgu zaaferowanego

U nas tez sie udalo, tez bylo osmioro, tylko drobiazg jeden.
Nie bylo bardzo orientalnie, ale pysznie i zupelnie niechcacy dosyc
pomaranczowo. Na przystawki sliwki z boczkiem i pomarancza oraz
koreczki z pulpecikow z indyka + ananas + papryka (pomaranczowa a
calosc wbita w pomarancze).
Zupa: bulion warzywny ze zmiksowana kukurydza i groszkiem ptysiowym.
Miesa (a wlasciwie indyka) 3 rodzaje (zaszalalam): na pomaranczowo
(skrzyzowanie przepisu Magdaleny Bassett z przepisem Baski ze
Szwecji), na indyjsko-kokosowo oraz moj sztandarowy: w jablkach (i
rodzynkach i ananasach i marchewkach) na soku jablkowym i winie. Do
tego ryz basmati. Na deser salatka owocowa, ciasteczka kruche (jak
zdobede przepis, to podesle, bo byly pyyyszne) i ciasto z orzechami
(desery przyniesione przez gosci). Wszystko w blasku swiec. Bobo sie
niestety budzil, ale nie plakal, tylko biesiadowal z nami (i zasypial
na rekach).

:-) Monika

1. Data: 2002-01-01 14:09:20

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

<n...@m...ch> a écrit dans le message news:
1...@n...onet.pl...

ciach

> [...]
sobie
> trzy litry wina, troche niezrecznie sie nalewalo, ale bylo takie dobre...

A w "dwoch butlach" co bylo ?

Ewcia
(zywiaca sie tej nocy glownie szampanem... bo sie pic chce przy tancach...)

--
Niesz !

1. Data: 2002-01-01 14:11:09

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> salatke z farfalli, tunczyka, fasolki i fasolki szparagowej (+duuuzo
> czosnku), Japonskie, pasztet w ciescie i pizze.
> I Sowietskoje Igriskoje:)))

a jakie? Suchoje, polsuchoje, polslodkoje, slodkoje no i jaki kolor?

Mi niestety ostatnia flacha sowietskogo igristnogo suchogo wyszla przed
dwoma laty :-))

My tylko mielismy fondue serowe, do tego pieczarki, bułka, winogrona,
ananas. Do picia wino frankońskie "Behringer Hauswein" świetne do picia
"tak ło". Dwie butelki wyżłopaliśmy z żoną przez sylwestra i nowy rok. No i
szampańskoje marki Luter & Wegner, sławna (w Berlinie) marka ;-))

Kaca nie mam, ale już głodny jestem. Nieźle się ten rok zaczyna...

Waldek

1. Data: 2002-01-01 14:22:51

Od: "Gosia ^KIKI^" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A u nas bylo duzo i dobrego. Sledziki, jajeczka faszerowane (3 rodzaje),
salatka z ryzu, kurczaka, ananasa i kukurydzy, salatka warstwowa z selera
marynowanego, szynki, sera i jajek. A na cieplo przepyszny pstrag w sosie
slodko-kwasnym oraz schab na dziko. Mmmmmmmmm, poezja :))))
--
*** ^KIKI^ ***
Gosia Ceglinska

Użytkownik <n...@m...ch> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...

1. Data: 2002-01-01 14:27:04

Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

jedna butla miescila w
> sobie
>
> ciach
>
> A w "dwoch butlach" co bylo ?

w jednej tez pinot (sa takie dni kiedy warto za bardzo nie "mieszac"...) a w
drugiej jakies z Langwedocji:))) Jeszcze sie nam zostaly przyniesione przez
gosci trzy zwykle butelki - wiec chyba nie przesadzilismy?:)))

> Ewcia
> (zywiaca sie tej nocy glownie szampanem... bo sie pic chce przy tancach...)

Tak jakos wyszlo ze zapomnielismy o szampanie...

Kalina

> --
> Niesz !

Afganskie przepisy?
jeszcze raz palurdy
Co na kaca?
Zapoznione urodziny - nadrabiamy
życzenia i pytanie o przepis na hrust lub faworki