nowa amnestia cbneta :)

221. Data: 2010-02-22 23:28:51

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22-luty-10, cbnet wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Ale "walkę kogutów" to ty zacząłeś, czy on?
> Bo wg mnie ty.

wg ciebie to ja wszystko.
nie nudź.

--

politycznym sygnaturkom mówimy stanowcze "zaraz wracam"

222. Data: 2010-02-22 23:29:06

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorzucam:
4. Marchewka.

Robaks, niestety nawet nie marzę, żeby mieć tyle czasu na newsy co ty.
Miej oko na kiwiko. ;)
Hej! :)

Czas minął.
Nawet-nawet miło dość było.

Kto nie zdąrzył z pytaniem, to może ew. innym razem... ;)
Klik-klik.

Pozdrawiam. ;)

PS: Chron, przypominam, że teraz już widzę co tam wysyłasz.
Dawaj no tę swoją teorię. ;)

--
CB

Informuję, że odplonkowałem kilka osób.

[...]

223. Data: 2010-02-22 23:30:36

Od: "czerwony" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> dostrzegał Cię Sender. IMO- miał on spore problemy w relacjach z facetami,
> więc raczej olewał facetów. Jednak radził sobie w relacjach z kobietami-
> choć w chory sposób, ale potrafił dostać od nich uwagę. Manipulował,
> kłamał, wymyślał, prowokował- a one w to wchodziły. Był ich przedmiotem
> zainteresowania. I tego potrzebował, o to mu szło. Ty w tej sytuacji byłeś
> dla niego (w jego pojęciu) zagrożeniem. Rywalem- zabierałeś mu to, co się
> jemu należało (w jego przekonaniu)
> Tak to widzę- i oczywiście mogę nie mieć racji- nawet wcale.

... się tylko wtrącę, że zgadzam się mniej więcej z opinią dot. Endera
- że przyszedł tu do kobiet. Generalnie zasadniczym jego celem było
przeprowadzenie na dziewczynach eksperymentów dot. możliwości manipulacji
żeńskimi emocjami.
W tym celu faceci generalnie byli mu nieprzydatni do niczego,
a raczej przeszkadzali, rozbijali atmosferę kameralnej, zamknietej
grupy.

224. Data: 2010-02-22 23:31:33

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22-luty-10, czerwony wlazł między psychopatów i wykrakał:

> [...]
> mających kluczowe znaczenie w rozwoju i wiązaniu różnych elementów.
> - obszary/elementy mapy poznawczej mające decydujący wpływ na pojęcia
> typu: asertywność, dystans, empatia, poczucie humoru, zaangażowanie,
> autoobserwacja oraz szczególnie te, które decydują o
> zdolnościach/skłonnościach do automodyfikacji, uczenia się w
> 'późnym wieku', czyli takze o swoistej 'otwartości' jednostki
> już dorosłej.
>
> Wrzuciłem tu mnóstwo terminów, ale może jakoś przekopywałeś się
> kiedyś przez tego typu modele, wiedzę przy jakiejś okazji ?

nie, ja się teoriami nie zajmuję. serio.
a w ogóle to na psychologię poszedłem, bo nie miałem gdzie iść.

--

Zobaczyłam typa w skórzanej kurtce. "Koleś wygląda zajebiście" -
pomyślałam. Ale za chwilę pojawił się inny - w skórzanej kamizelce. "Nie

225. Data: 2010-02-22 23:33:56

Od: "czerwony" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "czerwony" <u...@w...pl> napisał w wiadomości

> Żeby nie myśleć, jak zachowamy się w danej sytuacji- lecz starać się z nią
> poczuć. Do tego jednak potrzebujemy dobrego dostępu do swojej sfery
> emocji.

A jakie jeszcze, oprócz 'sfery emocji' wskazałbyś sfery - i do których
z nich dostęp również może mieć tu znaczenie ? ;)

226. Data: 2010-02-22 23:33:57

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak chcesz.

Dziel i rzondź zatem w tym ~swoim ulu z tą "drobnicą". ;)

Ale zobacz, PD potrafił się jakoś nawet zachować, a ty...?
Heh.

Klik-klik. ;)

--
CB

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

wg ciebie to ja wszystko.
nie nudź.

227. Data: 2010-02-22 23:34:26

Od: "czerwony" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Redart" <i...@g...onet.pl> napisał w wiadomości

>>> bronić ("co to to nie - Ender nie ma nic wspólnego z prawdziwym

> [...]
> sensie, że nie jestem w stanie jednoznacznie skłonić się ku którejkolwiek
> z opcji "czym było Ender". Najbliżej jest mi z nim do tego, że chyba
> jednak nie był prawdziwy. Nigdy bardzo dokładnie się w niego nie
> wczytywałem, ale czasami ta postać którą kreował bywała w szczegółach
> sprzeczna ze sobą. W szczególności ciekawi mnie dla czego nigdy nie
> wyskoczył do mnie z pianą na pysku - mimo że kilkukrotnie dałem mu okazję.
> Zamiast tego jakieś takie "niewinne" kuksańce mi sprzedawał. Tak jakby
> reagował bo nie wypadało nie zareagować. Ten jego dystans do mojej osoby

Postaram sięjutro cośodpowiedzieć, ale mi się harmonogram dziś skończył ...

228. Data: 2010-02-22 23:37:04

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-luty-10, Chiron wlazł między psychopatów i wykrakał:

no comments.
ale dziękuję.

229. Data: 2010-02-22 23:38:09

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-luty-10, cbnet wlazł między psychopatów i wykrakał:

śpij dobrze :)

--

z cyklu: Pytania Marianny.
- tata, a ile razy na świecie ja byłam zabawna?

230. Data: 2010-02-22 23:39:38

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> A jakie jeszcze, oprócz 'sfery emocji' wskazałbyś sfery - i do których
> z nich dostęp również może mieć tu znaczenie ? ;)
Sfera intelektu (czyli wszystko związane z "ja myślę" ) także tu ma
znaczenie. No i trzecia sfera- najważniejsza, ale chyba najbardziej
kontrowersyjna w dyskusjach: sfera ducha- czyli coś, co w pewnym stopniu
pokrywa się z buddyjskim określeniem "karma"

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.