nowa amnestia cbneta :)

601. Data: 2010-02-25 09:14:30

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:hm57gk$8nc$1@inews.gazeta.pl...
> Dnia 2010-02-25 00:10, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> Ciekawe rzeczy prawisz. I teraz mam poważny problem. Czy prosić o
> rozwinięcie tematu poprzez omówienie jakichś konkretnych przypadków?
> Pewnie przydałoby się kilka wskazówek, w jaki sposób i czy w ogóle da się
> emocjonalną spójność osiągnąć osobie mocno "roznoszonej" z natury. Czy też
> stwierdziwszy, że pozwoliłam Ci podejść do siebie zbyt blisko, uciekać w
> popłochu, a może korzystając z tej bliskości wydrapać Ci oczy?
>
> Qra

Właśnie- czasem odnoszę wrażenie, że postępujesz w sposób, który opisałaś:
podchodzisz blisko, i zauważasz, że jesteś blisko- i ta druga osoba jest
blisko. W tym momencie wpadasz w panikę- i robisz drugiej osobie przykre
rzeczy. Lubisz- jak pisałem- dystans ze strony drugiej osoby, ale Ty lubisz
podejść blisko. Tylko to najczęściej jest źródłem konfliktów- no bo jak to
wygląda patrząc oczyma tej drugiej osoby?

Możesz się oddziobywać, czemu nie:-). Skoro piszesz w ten sposób- to coś Ci
podpowiem, podzielę się z Tobą. Pisałem już o tym kilka razy- więc właściwie
tylko powtórzę: jeśli ktoś wyraża opinię na Twój temat, to bez różnicy kto i
w jakiej intencji to zrobił. Ważne, czy Ty chcesz mieć z tego korzyść. Jeśli
tak- to obserwuj siebie. Czy coś w Tobie zostało poruszone. Czy coś Cię
"dotknęło". Jeśli nie- obśmiej to i zostaw w spokoju. Jeśli tak- to drąż
temat, szukaj, czego i w jaki sposób dotknęło. To Ci naprawdę wiele da.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

602. Data: 2010-02-25 09:15:24

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <i...@g...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Też bym coś o Qrze napisał, ale nie napiszę ... ;)

To w jakim celu zaczynasz?!

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

603. Data: 2010-02-25 09:17:40

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> To w jakim celu zaczynasz?!

Napisze dopiero wtedy, jak już będzie wiadomo że Qra będzie kandydować.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

604. Data: 2010-02-25 09:21:33

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Feb., 10:17, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:
> U ytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisa w wiadomo
cinews:hm5f3a$m1j$1@news.onet.pl...

> Napisze dopiero wtedy, jak ju b dzie wiadomo e Qra b dzie kandydowa .
>
> Na post po zb ju zaprosi
> P.D.

Zleciałem z krzesła :-D

Stalker

605. Data: 2010-02-25 09:23:47

Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Redart" <i...@g...onet.pl> napisał w wiadomości

> To w jakim celu zaczynasz?!
Żeby wywołać w Tobie żywe emocje ;)

606. Data: 2010-02-25 09:24:41

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poruszone. Czy coś Cię "dotknęło". Jeśli nie- obśmiej to i zostaw w
> spokoju. Jeśli tak- to drąż temat, szukaj, czego i w jaki sposób dotknęło.

Chironie każdy lubi być tą stroną, która będąc jednocześnie bliziutko
zachowuje maksimum swobody i wolności. To przecież naturalne i znane od
tysiącleci :-))))).
A na psp zgromadzili się ludzie, którzy potrafią już sobie "radzić", więc
czemu się dziwisz?

MK

607. Data: 2010-02-25 09:25:24

Temat: Re: ach ci mężczyźni... [bylo]Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Redarta za gadulstwo
Fiksacja mająca żródło w fazie oralnej.
Powoli dojrzewam do tego, żeby spytać w końcu mamę, co było nie tak z tą
piersią ...

608. Data: 2010-02-25 09:28:02

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-02-24 21:37, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> I najzabawniejsze, że każdy ocenę tą czyni przez pryzmat własnych
> doskonałości.
>
> Qra

Tak, zrobić sobie takie malutkie porównanie.... W TABELCE :-)))).

Ale swoją drogą to bardzo ciekawe.
Subiektywność ocen, która tu jest tak nieprawdopodobnie widoczna, bo prawie
każdy z nas jest z zupełnie innej bajki.
W sumie to nieprawdopodobny "zbieg okoliczności", to spotkanie tak różnych
osób.

Sporo się tu uczę.
Od was i na was.
A przy okazji świetnie się bawię.
No, nooo... :-))

MK

609. Data: 2010-02-25 09:30:01

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Żeby wywołać w Tobie żywe emocje ;)

Zdziwienie- ale i to niezbyt duże natężenie. No cóż- próbuj dalej:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

610. Data: 2010-02-25 09:31:56

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-02-25 07:33, niebożę Bbjk wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Dzieci Ci się już znudziły i chciałabyś się ich dyskretnie pozbyć?

Hahaha.
Doskonałe!

MK

_()_ przyjaźń ponad wszystko !