nowa amnestia cbneta :)

931. Data: 2010-02-28 17:38:21

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-28 18:13, niebożę Redart wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> A, czesć Qra ! Co słychać ? ;)

U mnie? Strzelają.

> [...]
> jakiegoś kabaretu), ze - mimo wszystko - wiem, czego nie wiem,
> i gdzie się za bardzo nie powinienem się siebie trzymać (swoich teorii).
> No chyba, że ktoś mną specjalnie manipuluje i nawet na prośbę o wyjaśnienia
> - nie robi tego. W kwestii Paulinki - to ja powiem tak: są trzy
> kobitki u nas na grupie - Medea, Vilar, Paulinka - które moim
> zdaniem sądośc podobne 'poglądowo', z czego Paulinka jest
> najostrzejsza w wyrazie (kojarzy mi sięz nich najbardziej na czerwono),
> Vilar wudaje mi się w kolorze idącym w pomarańczowy, medea zaś wydaje mi

Wystarczająco. Też ubolewam, że nie da się ustawić w czytniku filtra
podług płci. Może by się człek niepotrzebnie nie rozczarowywał.

Qra

932. Data: 2010-02-28 17:45:45

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-28 18:19, niebożę Redart wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

IMO Vilar niekoniecznie jest pomarańczowa. W ogóle bym jej nie określała
w pochodnych czerwieni.

> BTW. Z tej trójki tylko z medeą miałem więcej do czynienia,
> długo "pracowaliśmy" razem nad cbnetem, z Vilar odrobinkę, ale raczej
> mnie interesowała jako czynnik cebe-kontaktowy, natomiast z Paulinką
> w zasadzie w ogóle nigdy nie rozmawiałem.

Interesujące, że postrzegasz tutejsze kobiety głównie przez pryzmat
kontaktów czy nawiązań do CBka...
Chociaż nie trzeba się dziwić, każdy ma swoje pasje, ja kompulsywne
żarcie spowodowane życiowymi zawodami, Ty własne niezrealizowane
namiętności...

> Do tej grupy, ostatnio, pod względem ostrości wpasowuje mi się
> Iska - w kolorach czerwieni najbardziej krwistej, czasami niknącej
> w czerni.

Boję się pomyśleć, jaką barwą moja się przejawia aura.

Qra

933. Data: 2010-02-28 17:54:01

Od: "Redart" <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wystarczająco. Też ubolewam, że nie da się ustawić w czytniku filtra
> podług płci. Może by się człek niepotrzebnie nie rozczarowywał.

Bożesz, chyba nie wyjaśniłem ;)
KF na kobiety ??? Co za masakra ...
Przynajmniej w jednym się z cebe zgadzam - bez kobiet nie
ma życia.
Aczkolwiek nie koniecznie przepadam za strzępami kotów
rozdartych damskimi pazurami. A niektóre wątki tak wyglądają
- jakiś kawałek kota wydłubany z nudów pazurem ze starych
wątków - i każdy włos na czworo :)

Staram się skupiać na pojedynczych osobach, a i tak za dużo
czasu tu siedzę.

934. Data: 2010-02-28 18:06:12

Od: "malkontent" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:hmduf2$hcm$1@node2.news.atman.pl...
>
> Nie, nie, nie. Jeśli dwoje ludzi chce ze sobą mieć poprawne relacje- to
> dobrym jest, aby każda okresliła jakieś swoje warunki (bo np nie toleruje,
> jak ktoś do niej mówi per "głupia cipo", a druga osoba z kolei nie cierpi,
> jak się do niej zwracać per "idiotko" :-) ).

no niby - ale
Jednak lepiej wiedziec co jest przyczyną
bo inaczej mimo starań może być kiepsko

Ludzie we wzajemnych kontaktach wchodza w role.
Jak atomy w związkach chemicznych lub
lub jak "skorpion i żaba w bajce".

Powiedzmy ,że dwie osoby chcą wejść
w tę samą rolę - a miejsce jest dla jednej.
Jeśli tak - to konflikt przy każdym spotkaniu
jest pewny - co więcej bez - świadomości
o co chodzi - będą wykonywane różne
racjonalizacje i zwalanie winy na druga stronę
- bo ja przecież nic ....

Mże być też tak ,że nawet nie ma konkurencji
o rolę ale brak akceptacji kogoś w tej roli
w jaka chce wejść i mamy to samo.
Czyli np. Y wchodzi na katedrę i mówi jak do
dzieci. Jeśli Y było np. nauczycielem to robi
to wręcz bezwiednie i bez złych intencji.
No ale odbiór otoczenia nie akceptującego
takiej pozycji Y jest automatycznie na nie.
Reszta to konsekwencje.

Tak więc dobra wola jest potrzebna
ale zrozumienie o co chodzi też może
być konieczne - zwłaszcza kiedy
czas płynie a problem trwa

935. Data: 2010-02-28 18:21:42

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-28 19:11, niebożę Ender wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Czerwony mocno nie grzeszy rozumem i teraz zaczynam rozumieć,
> czemu cbnet wydaje się być trochę zamknięty w sobie.
> A na moje oko, twój kolor to niebieski
> - jak wiecznie pogodne niebo, nie do zachmurzenia ;-)

Bardzo by mi się takie za oknem przydało. Ale i to poczytuję za
komplement. Dziękuję.

Qra, z początkami przednówkowej depresji

936. Data: 2010-02-28 18:28:06

Temat: Re: ach ci mężczyźni... [bylo]Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-26 09:20, niebożę Redart wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> to mam pytanie-kolejny mały kroczek:
> - jak oceniasz, czy Twój mąż patrzy na Ciebie Twoimi nieprzychylnymi
> oczami (współdzieli niską ocenę, postrzega to jako problem, w którym
> on też musi pracować nad sobą), czy ma "własne zdanie"(postrzega problem
> jako taki, w którym razem z Tobą pracuje nad Tobą, a sam ze sobą ma
> spokój) ?

[dopiero teraz znalazłam tego posta]

A propos TŻ i postrzegania:

- Czy Twoja żona może się podobać?
- Może.
- A Tobie?
- Musi.

Qra

937. Data: 2010-02-28 18:31:40

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-25 21:56, niebożę czerwony wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> No to 'zaprojektowałem' - nie mając od qry nic, poza tymi
> drobnymi, oszczędnymi sygnałami typu nick=Qra, 'nie mam ..."
> itp.

Aha... z interpretacją nicka mocno zaprojektowałeś. Pochodzenie jest
zgoła inne, aczkolwiek przeszedł on gruntowną a może i dość bolesną
przemianę przez długie lata.

Qra

938. Data: 2010-02-28 18:33:58

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-28 18:54, niebożę Redart wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Bożesz, chyba nie wyjaśniłem ;)
> KF na kobiety ??? Co za masakra ...

Sam jesteś masakra! To po pierwsze. Po drugie - nie wpadłeś w tej swojej
mądrej informatycznej główce na pomysł, że filtry można stosować nie
tylko w odniesieniu do KFa?
Niegłupi jesteś Czerwony, tylko czasami coś za bardzo fiksujesz się na
drobiazgach.

> [...]
> rozdartych damskimi pazurami. A niektóre wątki tak wyglądają
> - jakiś kawałek kota wydłubany z nudów pazurem ze starych

Wystarczy mieć to w domu, po co się z tym jeszcze w juznecie męczyć,
czyż nie?

Qra

939. Data: 2010-02-28 19:29:41

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <R...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> A nie może ? Nie wiedziałem, przepraszam ...

Przepraszam? A za co? Cóż takiego zrobiłeś, że mnie przepraszasz? Pytam z
pewnym niepokojem:-). Jeśli idzie o to wkur...- no to spróbuj waść fqurzyć
mnie. Do dzieła, Redarcie! Czekam- może Ci się uda:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

940. Data: 2010-02-28 19:36:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Feb 2010 00:06:24 +0100, medea napisał(a):

> A dlaczego nie odwrotnie?

Ależ oczywiście, że odwrotnie! - rewanżujesz się za moje zachowanie. Ja się
po prostu źle zachowuję, a rewanż za to to już coś zupełnie innego... dla
mnie coś zawsze świadczącego o gniewie i chęci powetowania sobie na mnie
swoich negatywnych emocji wywołanych moim zachowaniem.
;-P

> Nie czuję potrzeby powstrzymywania się przed komentowaniem tych poglądów
> XL, które uważam za idiotyczne. To wszystko. A ona reaguje na krytykę w
> sposób ~agresywny. Nie zauważyłeś tego?

Ja też nie :-)

PS. Reaguję na krytykę w sposób ZDECYDOWANY.
--

Ikselka.

_()_ przyjaźń ponad wszystko !
Ateizm, islam i chrześcijaństwo