o głodzie nowości

31. Data: 2015-10-11 00:24:25

Temat: Re: o głodzie nowości
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A odkąd to chodzi się w gości do restauracji?

Do restauracji też się chadza jeść.
Czy więc z kilkudziesięciopotrawowego menu wybiera się wciąż to samo,
czy za każdym razem próbuje innego?

32. Data: 2015-10-11 00:25:00

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Uwielbiam takich gości, nakombinuję, naszykuję, naustawiam,
> a połowa zostanie, bo "my tu po obiedzie przyszlim".

-- Do Siewierza będę jeździł, a tutaj kolacji nie zjem!

Jarek

--
-- https://youtu.be/Uj_q5-la9zs?t=1m27s

33. Data: 2015-10-11 00:30:09

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przejdzie im.

Na psy.

34. Data: 2015-10-11 00:30:46

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-11 00:25, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

Daleko nie mam.

35. Data: 2015-10-11 00:32:09

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Moje starsze dzieci nie sprawiają problemów wychowawczych, są
> natomiast bardzo "koszerne" w kwestii jedzenia.

Się wyprowadzą, będzie spokój. Same se pichcić będą.

> On generalnie niewiele je. I ciężko mu dogodzić.

Mogę jeszcze polecić WD-40. Przeważnie pomaga. Na niektóre aspekty.

--
Jarek

36. Data: 2015-10-11 00:33:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Oct 2015 00:15:41 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-10-10 20:28, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Ten, co wcześniej zrobił domową zaprawę, to nawet nie musi się
> szczególnie starać z najadaniem.

Jak już pisałam - u mnie goście mają pewność, że głodnego nakarmię. Więc
przychodzą głodni. Potrafię rozpoznać, czy ktoś się zmusza, czy nie. Prawdę
mówiąc nie zdarzyło się, poza będącymi na diecie, ale i dla nich zawsze coś
mam.

> Uwielbiam takich gości, nakombinuję, naszykuję, naustawiam, a połowa
> zostanie,

ZAWSZE szykuję więcej, bo nie może być tak, aby głodni goście wzajemnie
sobie bohatersko polecali ostatni kotlet.

> bo "my tu po obiedzie przyszlim".

Niczego takiego gospodarzom nie mówię. Po prostu wolno mi nie objadać się
na przyjęciu. Jak widze, że autentycznie cierpią, no to wmuszam w siebie
kolejny "gwóźdź programu" lub spesjalite de la mazą i robię dobrą minę.
Często szczerą. Wolę być przejedzona niż głodna.
Natomiast mając "własny" podkład - można bezpiecznie się wódeczki napić, co
wielokrotnie się sprawdziło, kiedy gospodarze niekumaci w temacie dają
sałatkę pod wódkę. W każdym razie MŚK mi dziękował multikrotnie za
nakarmienie schaboszczakiem (ostatnio - żołądkami gęsimi konfitowanymi)
przed wyjściem na przyjęcie 3-]

37. Data: 2015-10-11 00:37:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Oct 2015 00:24:25 +0200, Qrczak napisał(a):

> [...]

żywieniowy - gość zawsze wie, co go czeka - czy zmieniacie menu, przez
co gość wciąż jest zaskakiwany (nie wie, czy się naje)?"

Imprezy domowe odbywasz w restauracji?

38. Data: 2015-10-11 01:12:01

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> żywieniowy - gość zawsze wie, co go czeka - czy zmieniacie menu, przez
> co gość wciąż jest zaskakiwany (nie wie, czy się naje)?"

Zdarzało się.

39. Data: 2015-10-11 01:22:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Oct 2015 01:12:01 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-10-11 00:37, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Zdarzało się.

Gdzie jeszcze?
3-]

40. Data: 2015-10-11 03:40:07

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Daleko nie mam.

123 kilometry, jeśli dobrze liczę. Ode mnie dwa razy dalej.
Ale i tak warto wstąpić, jeśli jest się proszonym w gości.

Jarek

--
Sto kilometrów -- to niedaleko
Można się było w końcu pocieszać