o głodzie nowości

101. Data: 2015-10-12 19:51:02

Temat: Re: o głodzie nowości
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

news:15y77egz3paav.1keyltxdf7ctk$.dlg@40tude.net...

> Polskiego już się nauczyłeś?

A o co chodzi? Widzisz jakiś błąd językowy, pani Czepialska?
Czy mnie może z Ghostem pomyliłaś?

102. Data: 2015-10-12 19:54:51

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Drugi - pierwszym.

W obu wypadkach rozpuszczalnikiem jest posiłek,
więc jakie to ma znaczenie?

> Taka sama różnica jak ta, czy wlewasz kwas do wody, czy wodę do kwasu.

No właśnie nie, bo żaden z dwu posiłków nie był wodą.
Dla grubasa istotne jest aby za wszelką cenę nie być głodnym.
Ktoś o normalnej wadze nie ma żadnego problemu zjeść
mało czy nawet pominąć jeden posiłek - będzie głodny,
ale nie jest to dla niego katastrofą taką jak dla grubego.

> Znowu coś mi insynuujesz i potem bdziesz się wił, że nie?

Jeśli jednakowo rozumiemy "moja puszysta mama"
to nic nie imputuję - komentuję tylko to, jak się
Twoja mama (niezbyt oryginalnie) pocieszała.

103. Data: 2015-10-12 19:55:46

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zrozumiesz. Kiedyś. Na razie tylko zaczynasz łysieć. Ja nie.
> :->

Parodii tego "jem mało" dalej widzę nie pojmujesz :-)

104. Data: 2015-10-12 22:48:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Oct 2015 12:54:51 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
> mało czy nawet pominąć jeden posiłek - będzie głodny,
> ale nie jest to dla niego katastrofą taką jak dla grubego.

LOL

> Jeśli jednakowo rozumiemy "moja puszysta mama"
> to nic nie imputuję - komentuję tylko to, jak się
> Twoja mama (niezbyt oryginalnie) pocieszała.

Pocieszała??? Była piękną kobietą, nie miała kompleksów. To była jej
odpowiedź na takie insynuacje jak Twoje.

105. Data: 2015-10-12 23:32:22

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> LOL

Śmieszne bo prawdziwe.

> Pocieszała??? Była piękną kobietą, nie miała kompleksów.
> To była jej odpowiedź na takie insynuacje jak Twoje.

Insynuacje czego właściwie?

Jesteś pewna że rozumiesz co to znaczy?
Sprawdź znaczenie tego słowa, ok?

106. Data: 2015-10-13 00:16:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Oct 2015 16:32:22 -0500, Pszemol napisał(a):

> Śmieszne bo prawdziwe.

> Insynuacje czego właściwie?
>
> Jesteś pewna że rozumiesz co to znaczy?
> Sprawdź znaczenie tego słowa, ok?

Sprawdź sobie sam, może zrozumiesz.

107. Data: 2015-10-13 00:30:34

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Sprawdź sobie sam, może zrozumiesz.

Ja wiem co to słowo znaczy => DLATEGO
właśnie pytam co ja Ci rzekomo insynuuję,
poza tym co sama byłaś łaskawa tu publicznie
wynurzyć na swój temat i temat swojej mamy.

108. Data: 2015-10-13 01:03:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Oct 2015 17:30:34 -0500, Pszemol napisał(a):

> Ja wiem co to słowo znaczy => DLATEGO
> właśnie pytam co ja Ci rzekomo insynuuję,
> poza tym co sama byłaś łaskawa tu publicznie
> wynurzyć na swój temat i temat swojej mamy.

Wiesz co facet? Znudziło mi się.

109. Data: 2015-10-13 01:13:36

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz co facet? Znudziło mi się.