o głodzie nowości

41. Data: 2015-10-11 07:28:17

Temat: Re: o głodzie nowości
Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-10-10 o 14:51, Qrczak pisze:

> W sytuacji jakiejś imprezy domowej macie jakiś jeden sprawdzony zestaw
> żywieniowy - gość zawsze wie, co go czeka - czy zmieniacie menu, przez
> co gość wciąż jest zaskakiwany (nie wie, czy się naje)?

Zmieniam, zmieniam, ale i dostosowuję do gości. Sezon, starzy,
młodzi, wszystożerni, dietujący, weganie.

> To samo odwracając role: idąc w gości wolicie wciąż to samo czy próbować
> nowych potraw?

Wolę niespodzianki i zaskoczenia.
A Ty?
--
B.

42. Data: 2015-10-11 07:30:32

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-10-11 o 00:15, Qrczak pisze:

> Uwielbiam takich gości, nakombinuję, naszykuję, naustawiam, a połowa
> zostanie, bo "my tu po obiedzie przyszlim".

Zaprasza się szczęśliwie nie wszystkich. Inni niech posiedzą sobie w
Siewierzu.
--
B.

43. Data: 2015-10-11 09:22:18

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie jeszcze?
> 3-]

W ogrodzie.

44. Data: 2015-10-11 09:25:43

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-11 03:40, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> 123 kilometry, jeśli dobrze liczę. Ode mnie dwa razy dalej.
> Ale i tak warto wstąpić, jeśli jest się proszonym w gości.

Bingo!
Zapraszam więc.
Do domu i do ogrodu.
A jak najdzie chęć, to i do restauracji.

45. Data: 2015-10-11 09:34:29

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-11 07:28, obywatel bbjk uprzejmie donosi:

> Zmieniam, zmieniam, ale i dostosowuję do gości. Sezon, starzy,
> młodzi, wszystożerni, dietujący, weganie.

> Wolę niespodzianki i zaskoczenia.
> A Ty?

Ja... ja nigdy nie pogardzam starym, sprawdzonym, zawsze przez gości
zjadanym repertuarem.
Ale jestem głodna nowości, czegoś innego, inaczej, różnie.
Teraz mamy naprawdę wiele możliwości, nawet w przydomowej Biedronce kupi
się owoce tropikalnych mórz. Dlaczego nie spróbować?
W dzieciństwie jadłam ze trzy potrawy na krzyż (moje dzieci takie same
są, więc im tego nie bronię), a obecnie, jeszcze przed śmiercią,
chciałabym jak najwięcej spróbować.
Nie tylko sałatka jarzynowa i schabowy "stołówkowy".

podsumowując powyższe rozważania nie jadłam jeszcze chyba tylko móżdżku,
stejku, ostryg i pędractwa
a... i hamburgera z McDonaldsa

46. Data: 2015-10-11 09:37:50

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-11 o 00:30, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-10-11 00:15, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Na psy.

Za drogo wychodzi:
http://i88.photobucket.com/albums/k165/golonte/pies.
jpg
http://www.tofunapatyku.pl/wp-content/uploads/2013/0
4/35.jpg
pozdr
Stefan

47. Data: 2015-10-11 09:49:28

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na proszoną "ciepłą kolację" podaję dwa ciepłe dania do wyboru, zawsze
> oprócz tego jest też tzw zimny bufet, owoce i ciasta.
Nie każdy ma tyle siły lub funduszy.

>..."Ciepłą kolacja" jednak dla niektórych oznacza li tylko i
> wyłącznie jedno ciepłe danie, a gdy nie pasuje, to radź sobie gościu jak
> umiesz...

Właściwie to się zgadzam, tyle, że ja nie preferuję ciepłej kolacji, nie
lubię się szwędać wieczorem, itp.
Lepiej zrobić podwieczorek, jak ktoś nie ma zbyt wiele czasu itp.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

48. Data: 2015-10-11 09:53:46

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kanapki :->

Bardzo dobry, wyprubowany w socjalizmie pomysł.
Ale obecnie jakoś niemodny.
Sami bezglutenowcy w Polsce?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

49. Data: 2015-10-11 10:01:59

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>.... Prawdę
> mówiąc nie zdarzyło się, poza będącymi na diecie, ....

No właśnie, a po 40 , a może i wcześniej, pewnie i też pszed 10 rokiem
życia,
każdy "coś" ma. To coś powoduje, że jakieś potrawy bądź składniki mogą
istotnie zabużyć ruwnowagę organizmu i zepsuć samopoczucie.
By taki błąd był niemożliwy warto najeść się wcześniej, wtedy źle wyważona
potrawa (lub właśnie celowo niewyważona jako lekarstwo na jakąś
pszypadłość),
nie zrobi szkody, bo jest rozcieńczona posiłkiem wcześniejszym,
A jeśli będzie pozytywna, to będzie smakować i człek i tak zapamięta , że
smakowało, więc nic nie straci, bo się nauczy, czegoś nowego co smakuje.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

50. Data: 2015-10-11 11:37:16

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-11 o 00:21, Qrczak pisze:

> Ale w jajecznicy jajek od kur więzionych czy od kur myzianych piórkiem
> nie rozróżnię.

Ja odróżnię tylko dobre od niedobrych. Nawet w jajecznicy.

> On generalnie niewiele je. I ciężko mu dogodzić.

He he, skąd ja to znam. Chciałabym, żeby chociaż po powrocie skrzypiała
lodówka.

Ewa

Najlepsze ciasto ucierane.
Za miesiąc św. Marcin