obowiązki dzieci w domu ...

221. Data: 2006-02-06 21:58:57

Temat: Re: obowiązki dzieci w domu ...
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:43e7c24b$0$1463$f69f905@mamut2.aster.pl>
Agnieszka <a...@z...net> pisze:

> Wpadłam w autentyczny zachwyt. Szczerze zainteresowana mam ogromną
> prośbę: napisz mi, jak zmywasz cały poobiedni zestaw naczyń w 10
> litrach wody. Proszę...
> Oszczędność na prądzie jestem w stanie zrozumieć, choć jak patrzę na
> rachunki, to mnie dziwi, ale każdy ma swoje preferencje.
> O nerwy przy naciskaniu 1 guziczka nie pytam.
> Tylko o tej wodzie bym bardzo chciała się czegoś dowiedzieć.

Nie ma problemu.
Najpierw jednak zdradź nam wszystkim powód, dla którego nie macie zlewu w
kuchni.

--
PozdrawiaM

222. Data: 2006-02-06 22:00:17

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radek <r...@z...net> napisał(a):

> Siwa, przypomnij proszę jak gotujesz obiad... ;)
> Wtedy się będziemy mogli policytować na oryginalność ;))

Jeśli jest to szpinak to kuchnia wygląda jakbym ćwiartowała aliena,
jeśli spaghetti -- teściową. Przepis na kotlety zalega w archiwum prhn
-- przypomnij sobie sam.

Ale mi, kurcze, dowaliłeś, dam Ci znać jak się uspokoję.

--
s i w a
ale te wszystkie kinder-niespodzianki to sam zjadłeś, nie?

223. Data: 2006-02-06 22:01:22

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:43e7c302$0$1471$f69f905@mamut2.aster.pl>
Agnieszka <a...@z...net> pisze:

> Bo pisała, że woli zlew nad zmywarkę? Ale już doczytałam. OK, w takim
> razie zmieniam zdanie: mieć w domu zmywarkę i jej nie używać, to
> dopiero jest utrudnianie sobie życia.

No pewnie, bo ja po prostu całymi dniami marzę o tym, by móc ją uruchomić,
ale moja masochistyczna natura mi na to nie pozwala. Trafiłaś kulą w płot
niestety. Nie używam jej z wyboru. Wy nie macie zlewu z konieczności. Taka
sobie drobna różnica.

--
PozdrawiaM

224. Data: 2006-02-06 22:07:05

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
>W wiadomości <news:43e7c24b$0$1463$f69f905@mamut2.aster.pl>

> Nie ma problemu.
> Najpierw jednak zdradź nam wszystkim powód, dla którego nie macie zlewu w
> kuchni.

Ponieważ w nie jest w tej chwili niezbędny, a jego nagłe pojawienie się w
tej chwili skomplikowałoby plany, które mają być zrealizowane za 2 lata. Ale
ponieważ spodziewam się obiecanego opisu zmywania, to jest szansa, że
zmienię zdanie i jednak zainstaluję zlew a wywalę zmywarkę. Tylko napisz
już, napisz jak to jest z tym zmywaniem.

Agnieszka

225. Data: 2006-02-06 22:07:48

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niestety. Nie używam jej z wyboru. Wy nie macie zlewu z konieczności. Taka

I tyle wiesz, co sobie wymyślisz. Mam nadzieję, że przynajmniej dobrze Ci z
tym.

Agnieszka

226. Data: 2006-02-06 22:08:14

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości <news:ds71pd$6k1$1@atlantis.news.tpi.pl>
> on <n...@v...pl> pisze:

>obsługa kota

Podoba mi się. Od razu widać, że kot to jest ktoś w tym domu.

Gosia

227. Data: 2006-02-06 22:09:55

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza puchaty

>Jak to, przecież to nie mydło.

Mydło zarżnięte? Bez sensu.

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

228. Data: 2006-02-06 22:12:20

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Jolanta Pers"
<j...@g...SKASUJ-TO.pl> mówiąc:

>Więc wszyscy, którzy zasypiają śniąc czule o zmywarkach za 2k moga się gorzko
>rozczarować. (Jeśli pozbawiłam kogoś w ten sposób celu w życiu, to niech
>wybaczy.)

Oszty!

Agnieszka

229. Data: 2006-02-06 22:15:52

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza puchaty

>Whirpulia Pacanea, też ładnie.
^

Agnieszka (piuristicella)

230. Data: 2006-02-06 22:17:18

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Nierdzewne, porządne noże (generalnie sztućce) po parudziesięciu myciach
> w zmywarce zaczęły rdzewieć.
> Identyczny komplet u moich rodziców myty tradycyjnie nadal (8 lat) ma
> się dobrze.

Jeśli chodzi o zwykłe noże stołowe, jak i widelce, łyżki, łyżeczki itd.
i to średniej jakości, u nas na razie mają się dobrze, chociaż myte są
codziennie od ponad 5 lat, zwykle w wyższej temperaturze. Natomiast noże
typu obieraki, koziki (czy jak je tam zwą), noże do mięsa, obojętnie
jakiej miałam jakości, zawsze mi się "dzięki" zmywarce bardzo szybko
tępiły - zwrócił mi na to uwagę "domokrążący ostrzyciel noży", że to
może być od tego. Nie wiem jakie noże kupują Agnieszka z Radkiem, ani
jakie mają kuchenne zwyczaje, w każdym razie ja wolę te kilka noży umyć
ręcznie niż odkładać na kupkę naczynia do mycia w 30st. Wystraczająco
zalazła mi za skórę "segragacja rasowa" wśród rzeczy do prania ;-).

Pozdrawiam
Ewa

przebranie - puchatek
T-shirty