Re: odbior mieszkania cd-jakie usterki sa zasadne?

Data: 2003-09-19 06:04:48
Temat: Re: odbior mieszkania cd-jakie usterki sa zasadne?
Od: "/// Kaszpir ///" <u...@s...pl>

> Na umowie w standardzie jest gres z ktorego zrezygnowalismy. I maja ta
> rezygnacje. W zamian za to zamowilismy (za ich posrednictwem) inne plytki
> ktore beda kladzione dopiero po odbiorze mieszkania. To ze gres lezy na
> podlodze jest ich bledem , ktory oni uznali za swoj blad i wiedza ze
nalezy
> poprawic. Z tym ze z tego co mi sie wydaje maja zamiar skuc gres dopiero w
> momencie przyjechania nowych plytek i ich kladzenia. Czyli ja np nie bede
> miala mozliwosci sprawdzenia czy zostaly dobrze skute i czy nie nalezy
> poprawic wylewki.

A to co innego ...
ja tez zrezygnowałem z wielu rzeczy i zmieniłem je na inne lub wogóle
zrezygnowąłem.
Zrezygnowałem z wykąłdzin PCV , teraktoty , drzwi i ościeznic (zastosowałem
inne) , wanny , zmieniłem kibelek i umywalkę na inne , kazałem im dodatkowo
!!! gratis całkowice zrobić mi gładzią wszystkie ściany , pomalowac mi
pokoje na wybrane przezmnie kolory (ale tutaj musiałem już kupić farbę i
zapłacić 200zł (wytargowane ;)).
Prawde mówiąc zmieniłem w mieszkaniu prawie wszystko , nic chyba nie zostało
ze standardu ...
Pamietam że była to walka a może i wojna na papiery , umowy i itd na
wykoanie ponad standardu i itp , ale wszystko się udało i się bardzo cieszę
(bo zaoszczedziłem na tym sporo kasy i nie dostałem tego z czego nie byłbym
zadowolony)

> Zreszta- w naszym standardzie (ze wzgledu na rezygnacje) plytek zadnych
nie
> ma (sa ponad standard). A plytki na podlodze sa. Wiec dziekuje.

W takim wypadku , kazać im zerwac płytki ...
To że ktoś olał twoje pismo to ich problem a nie Twój ...

/// Kaszpir ///