Re: odchudzanie-co jesc ?

Data: 2009-04-28 20:58:21
Temat: Re: odchudzanie-co jesc ?
Od: " Karol" <j...@W...gazeta.pl>

STranger <p...@b...pl> napisał(a):

> Piwo ma ponoć wysoki indeks, zabronione przy cukrzycy ztcw?

> No to jestem w szoku :D
> Haha, gotowane ziemniaki gorsze od tortów, lodów, czekolady, coca-coli?
> Aż się wierzyć nie chce. Czyje się jakbyście mnie wkręcali :D

bo Cie wlasnie wilicki jak zwykle wkreca:).....lubisz byc wkrecanym przez
osobe ktora jest ewidentnym trollem ?
Przeciez pisza Ci o tym kolejni grupowicze, a Ty nadal im nie wierzysz?

Przeciez tabel z indeksami glikemicznymi jest bardzo duzo w sieci, wystarczy
jeden lub dwa klikniecia w klawiature aby sie przekonac, ze wilicki jak zwykle
konfabuluje i manipuluje informacjami, byle kolejnym latwowiernym grupowiczom
udowodnic, ze to on ma racje:)

Przejrzyj np.ta tabele:

http://dietamm.com/indeks_glikemiczny_mendozy

Ps. dla mnie to tez szok kiedy widze jak ewidentny troll, tak latwo manipuluje
ludzmi na grupie :)