Re: odchudzanie-co jesc ?

Data: 2009-04-28 21:37:24
Temat: Re: odchudzanie-co jesc ?
Od: " Karol" <j...@W...gazeta.pl>

o...@t...pl napisał(a):

> Przeczytaj jeszcze raz i zauwaz, ze ja nie obliczam IG, ale ilosc
> glukozy we krwii po spozyciu danego produktu, czyli ladunek
> glikemiczny, a ten, to wlasnie proste rownanie matematyczne.

przeczytalem i ostatnie zdanie w Twoim tekscie wskazywalo na to, ze chcesz
liczyc IG. Tak to zrozumialem. Ilosc glukozy we krwi nie da sie tak latwo
policzyc, bo na jej poziom maja wplyw wlasnie inne dodatki takie jak proteiny,
tluszcze czy blonnik, dlatego napisalem Ci o tym, ze oznaczenie IG dokonuje
sie doswiadczalnie.

> Nawiasem mowiac Tomek uparcie zapomina wspomniec, ze np. taki tort
> spozywa sie samodzielnie, a do ziemniakow doklada sie zazwyczaj spora
> porcje warzyw i jakies miesko (np. indycze :P), a to tez ma duzy wplyw
> na uwalnianie glukozy do krwii, ze nie wspomne o dodatkowych
> skladnikach odzywczych.

Tomek to troll, wiec to u niego normalne:))