Re: odkurzanie w domu alergika

From: "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: odkurzanie w domu alergika
Date: Tue, 8 Dec 2009 22:14:20 +0100

Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hflun5$rds$...@n...onet.pl...

> Bzdury wypisujesz! Alergik prędzej astmy dostanie i się wykończy od
>
> Sam piszesz (częściowe) bzdury.
> 1) To dlaczego są szczepionki na alergię (pyłki, jad owadów) oczywiście w
> zwiększanych dawkach - żeby nie było wątpliwości w szczepionkach są
> alergeny.
> 2) Nie mówię o dużym stężeniu. Zwykły odkurzacz ma tyle filtrów że
> wyeliminuje duże stężenie.
> 3) Wychowujecie swoje dzieci pod kloszem na nietykalne laleczki z białymi
> rączkami, a potem najłatwiej zrzucić na chorobę a nie swoje błędy.

no tak, ale jak ma już alergie, to trochę za późno i faktycznie, może sie w
astme przerodzić

ale z pkt3 się zgadzam

btw, ja uzywam zwyklego elektroluxa twin costam z hepa12(ztcp), bezworkowy,
tylko z pojemnikiem (to jest dopiero ekologiczny odkurzacz- nie dosc ze nie
scianaja makulatury na worki, to jeszcze kasy mi nie ubywa na kupowanie
nowych, a filtry myje sie normalnie w wodzie) i córa moja (~6 mcy) jeszcze
nie dostała żadnej alergii
a odkurzane jest czasami nawet 2x w tygodniu :)