Re: optymalni i ich dieta

Data: 2005-11-09 20:02:01
Temat: Re: optymalni i ich dieta
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl>

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
news:dktgv0$ipq$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Golo" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
>
> No właśnie pytanie to "kwaśniaków" - to nie epitet, bynajmniej.
> Dobra, czy ktoś może podać jakieś rzeczowe przykłady tych sytych i smacznych
> potraw? Bo pogryzanie plastra słoniny jajecznicą z żółtek i popijanie tego
> śmietaną, może jest jedzeniem tłustym, może nawet i sycącym, ale cholera czy
> smacznym? Ile można pociągnąć na takiej diecie?
>
> Przypuszczam, ze fenomen chudnięcia polega na tym, iż na samą myśl, ze masz
> znowu coś takiego przełknąć napawa cię spazm obrzydzenia i wolisz nie jeść
> [...]

Chyba się zdziwisz... ;)
Generalnie opty żywienie w wyglądzie nie odbiega od typowego menu Polaków,
oczywiście różnica jest w ilości i proporcji zjadanego białka, tłuszczu i
węglowodanów. No i rezygnujemy z niektórych produktów jako podstawy naszego
menu.
Przykładowy jadłospis diety optymalnej jest np. tutaj:
Dla rozpoczynających żywienie optymalne (z większą ilością białka):
http://optymalni.home.pl/jadlospisy1.htm
oraz dla osób już przystosowanych do żywienia optymalnego:
http://optymalni.home.pl/jadlospisy2.HTM

Więcej o żywieniu optymalnym na stronie:
http://optymalni.home.pl/index.htm

i linki z przepisami:
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&cat=9
http://optymal-btw.aktis.i.p.pl/przepisy.html (uwaga! Kliknij znaczek: ">")