(ot) O "Twoim Stylu"

1. Data: 2005-07-14 11:04:47

Temat: (ot) O "Twoim Stylu"
Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Helo!

czasami urządzamy sobie pogadankę na temat jakiegoś babskiego czasopisma;
o2 znalazłam dobry felieton poświecony własnie TS :) Z lektury pru wiem, że
część z Was go czyta...
Zapraszam :]

http://kafeteria.pl/przykawie/obiekt.php?id_t=320

Pozdrawiam
Ania

--
"...a przecież kazdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2005-07-14 12:34:31

Temat: Re: (ot) O
Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania <a...@b...wroc.pl> napisał(a):

> [...]
> o2 znalazłam dobry felieton poświecony własnie TS :) Z lektury pru wiem, że

tia, odczucia mam te same co autorka - za darmola w ramach ziewania moge u
fryzjera przeczytac, ale wcale mi morale od tego nie wzrasta i nie czuje sie
lepsiejsza od pan czytajacych Tine czy inna smine. A wrecz w Tinie glupawe
porady sa na miejscu i bywaja uzyteczne, na dodatek pisane tak
jakos....serdeczniej. Czytajac TS mam wrazenie, ze pisza go panie i panowie
liczacy na podburzenie (nie: zburzenie) kompleksow u pan nie_szkieletorow,
nie spedzajacych weekendow w SPA i nie kupujacych klapek za 1700 zyla po
przecenie.
A, jeszcze styl artykulu z ww. linka mi sie podobal :)

Zdrowki
Hania

1. Data: 2005-07-14 13:23:59

Temat: Re: (ot) O "Twoim Stylu"
Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania" <a...@b...wroc.pl> wrote in message
> Helo!
>
> czasami urz?dzamy sobie pogadanke na temat jakiego? babskiego
> czasopisma; o2 znalaz3am dobry felieton po?wiecony w3asnie TS :) Z
> lektury pru wiem, ?e cze?a z Was go czyta...
> Zapraszam :]
>
> http://kafeteria.pl/przykawie/obiekt.php?id_t=3

Fakt ze Twoj Styl z numeru na numer coraz slabszy. Ale za to co zrobione
zostalo Filipince goracy pret wiadomo gdzie i nie wazne ze juz duzo wody
uplynelo w Wisle.*
iska
*tak, wiem - na prega - ale nie smiem go otwierac bo znowu nie wygrzebie
sie przez miesiac :(

1. Data: 2005-07-14 14:34:19

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> o2 znalazłam dobry felieton poświecony własnie TS :) Z lektury pru wiem,

pani Sonia widac lubi upuscic sobie nieco jadu :) (moze
powinna zaczac pisac np na psd ;)))
wybrala pare artykulow, i jak widac zakompleksiona,
dala upust swojej frusrtacji, albowiem kobieta w ciazy musi
byc niezadbana i miec brzuch zakryty tonami matarialu, nastolatka cichcem
przemycac srodki
antykoncepcyjne, a aktor wypowiadac sie nobliwie.

iwon(k)a

1. Data: 2005-07-14 14:36:19

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> [...]
> cichcem przemycac srodki
> antykoncepcyjne, a aktor wypowiadac sie nobliwie.

O, popadamy ze skrajnosci w skrajnosc...

th

1. Data: 2005-07-14 14:39:19

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Theli" <p...@w...pl> wrote in message

> O, popadamy ze skrajnosci w skrajnosc...

dlaczego?

iwon(k)a

1. Data: 2005-07-14 14:45:41

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> dlaczego?

Nie zauwazasz, ze po skrajnym artykule (w kancu taki byl jego zamiar),
twoja wypowiedz jest skrajna w zupelnie inna strone. Tylko, ze artykul
byl lekko humorystyczny i pisany z polotem, twoja wypowiedz juz nie bardzo.
Pomysl przez chwile: pomiedzy zamknieciem sie w domu, bedac w ciazy, a
bieganiem na szpilkach po miescie na kazda impreze jest jeszcze wiele
mozliwosci. Co do plastrow anty - obawiam sie, ze autorka artykulu ma
racje co do reklamy. A to, czy jedna gwiazdka z druga (hu the fak is
Kaja Paschalska?) biora hormony w wieku nastu lat, to juz ich problem (a
jesli sa niepelnoletnie, to pewnie tez ich rodzicow).

th

1. Data: 2005-07-14 14:54:21

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Theli" <p...@w...pl> wrote in message

> Nie zauwazasz, ze po skrajnym artykule (w kancu taki byl jego zamiar)

to tego nie wiedzialam, iz ten artykul mial byc skrajny, wydawalo mi sie, ze
ma byc to po prostu opinia. chyba, ze autorka zawsze musi pisac
"skrajnie".,

> twoja wypowiedz jest skrajna w zupelnie inna strone.

czy ja wiem, jako przyklad anty kobiet w ciazy, jak najbardziej
auotrka przytacza tylko te same nagatywy. oddalam li tylko jej
punkt widzenia.

Tylko, ze artykul
> byl lekko humorystyczny i pisany z polotem, twoja wypowiedz juz nie
> bardzo.

nie bylo to moim zamiarem. nie specjalizuje sie w tego typu artykulach.

> Pomysl przez chwile: pomiedzy zamknieciem sie w domu, bedac w ciazy, a
> bieganiem na szpilkach po miescie na kazda impreze jest jeszcze wiele
> mozliwosci.

ja to wiem, nie wiem jednak czy aby autorka teksyu wiedziala.

> Co do plastrow anty - obawiam sie, ze autorka artykulu ma racje co do
> reklamy.

mi, ze nie.

>A to, czy jedna gwiazdka z druga (hu the fak is Kaja Paschalska?

znow widac autorka nie miala racji, jak widac wiele
Polek uzywa mieszanki polskoalgielskiej :/

) biora hormony w wieku nastu lat, to juz ich problem (a
> jesli sa niepelnoletnie, to pewnie tez ich rodzicow).

znow zasciankowy punkt widzenia :/

iwon(k)a

1. Data: 2005-07-14 14:55:19

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 7/14/2005 2:34 PM,Użytkownik Hania usiadł wygodnie i napisał:

> A, jeszcze styl artykulu z ww. linka mi sie podobal :)

Mi się nie podobał. To znaczy niezupełnie mi się podobał, bo nie
przekonuje mnie potępianie wszystkiego w czambuł. Z większą częścią
artykułu się zgodzę. Kwestia Welli podpada, moim zdaniem, pod de
gustibus... i tak dalej, to więc, że autorce się te propozycje fryzur
nie spodobały, o niczym jeszcze nie świadczy.
Ja pół roku temu zaprenumerowałam TS (więcej niż pół roku temu) i muszę
powiedzieć, że z numeru na numer poziom zjeżdża w dół. W sierpniowym
numerze są rozważania na temat tego, czy A.Jolie ma naprawdę romans z
B.Pittem, czy to tylko taka ściema medialna. To mnie rozłożyło :)
Natomiast TS informuje na okładce, że jest pismem ekskluzywnym. Nie
dziwiłabym się więc, że poleca łykendy w drogich SPA, kremy po 1000 zł i
kozaczki za cztery razy tyle. Pismo jest skierowane do ludzi, którzy
mogą sobie na takie rzeczy pozwolić, nie zrzymałabym się więc na to, że
kosmetyki polskie poniżej Dermiki są traktowane po macoszemu. Tak, bo to
swego rodzaju folklor. Ja nie znajduję w tym piśmie prawie niczego dla
siebie, po prostu dlatego, że nie jestem grupą docelową. I trudno tu
mieć pretensje - takie mają wyznaczniki i tego się trzymają.

Zdarzają sie natomiast w tej gazetce rzeczy, które zaskakują bardzo
pozytywnie. Świetny wywiad z panią, która pisze scenariusze do
telenowel. Naprawdę mądra baba. No i felietony Agaty Passent - moim
zdaniem czyta się je dobrze i są ciekawe.

Złośliwi by powiedzieli, że jaki odbiorca, takie pismo. Swoją drogą
ciekawe, kto się tutaj do kogo dostosowuje :) A w parlamencie kogo mamy?
Lepper. A wszyscy niby uważają, że to burak pierwszej wody. To,
przepraszam, kto głosował? :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-07-14 15:02:26

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):
> [...]
> sie, ze
> ma byc to po prostu opinia. chyba, ze autorka zawsze musi pisac

Nie czytalam innych jej artykulow, wiec sie nie wypowiadam o innych. Tu
chciala skrytykowac, nie podajac zadnej zalety, a to imho skrajnosc, o
pardon, brak obiektywizmu.

> czy ja wiem, jako przyklad anty kobiet w ciazy, jak najbardziej
> auotrka przytacza tylko te same nagatywy. oddalam li tylko jej
> punkt widzenia.

No to cos ci nie wyszlo.

> mi, ze nie.

A co, wolno reklamowac leki na recepte? W szczegolnoci srodki anty?

> znow widac autorka nie miala racji, jak widac wiele
> Polek uzywa mieszanki polskoalgielskiej :/

Szkoda, ze nie napisala o interpunkcji, bo mialabym sie do czego przyczepic.

> ) biora hormony w wieku nastu lat, to juz ich problem (a

> znow zasciankowy punkt widzenia :/

Ojej, a ty taka wyedukowana jestes i wielkomiejska. I naprawde obchodzi
cie, kto ze znanych ludzi w jakim wieku zaczyna uprawiac seks?
Mnie jakos nie.

th (no dobra, chowam sie juz na tej mojej zapyzialej wsi)

(SPAM) Nie typowa prośba o pomoc
Testery perfum
Co pod oczy dla faceta?
garnitur, na kilka okazji
[OT] Wazne! Prosze,przeczytaj, to nie jest spam!!