Re: pastrani?

From: Magdalena Bassett <m...@o...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: pastrani?
Date: Fri, 07 May 2004 12:45:27 -0700

Włodek Chrzanowski wrote:

> Witam Państwa, widziałem toto dzisiaj w telewizji, wygląda jak pokrojone
> mięsko w chlebie "tostowym" albo pszennym, czy ktoś wie na czym polega
> fenomen. BTW nie jestem pewien pisowni.
> --
> pozdrawia Włodek wch4 małpa wp kropka pl
> ******************* GG:5435073 *******************
> ------------- http://przedszkolaki.tk ------------

Pastrami to wolowina, ktora sie naciera mieszanka przypraw (czosnek,
pieprz, sol, cynamon, pieprz kajenski, gozdziki, ziele angielskie i
kolendra). Nastepnie mieso sie wiesza do przesuszenia, wedzi sie, i na
koniec gotuje. To w kanapkach to pokrojone plastry, wyjete z wrzatku,
podane z musztarda i ogorkiem kiszonym.

Ten process jest dosc skomplikowany, trzeba miec specjalne
pomieszczenie-chlodnie, w ktorej to mieso wisi kilka dni, no i wedzarnie.
Wedzi sie zwykle w zimnym dymie.

Magdalena Bassett