Re: perfumy dla dzieci?

Data: 2006-04-25 08:17:54
Temat: Re: perfumy dla dzieci?
Od: "Marchewka" <M...@b...pl>

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
news:e2jkjs$2odd$1@news.mm.pl...
>W wiadomości <news:e2jju4$m98$1@news.onet.pl>
>
> Czy te wszystkie zabawki były_identyczne_jak te, które ma Twoja córka?

Nixe, proszę Cię...

> I nie chodzi mi o wygląd, lecz o funkcję.

Nie pamiętam wszystkich swoich zabawek.

> Przecież to oczywiste, że 30-40 lat temu na rynku nie było nawet 1/100
> tego, co jest teraz.

Z pewnością nie było takiego marketingowego zakręcenia i nacisku na ludzi,
że coś tam muszą koniecznie mieć, by "być zadbane", na przykład.

> Perfumy dla dzieci nie stanowią sztucznie wytworzonej potrzeby dzieci.

Potrzeba zakupu jest sztucznie wytworzona.

> Są odpowiedzią rynku na potrzeby realne.

Nie na potrzeby. Jedynie na zwykłe naśladownictwo - dziewczynka naśladuje
mamę.

> Stąd odpowiedzi są znacznie trafniejsze i bardziej urozmaicone, niż
> kiedyś.
> Jako marketingowiec powinnaś to wiedzieć :)

Jako marketingowiec nazwałabym to nie 'trafniejsze', a bardziej sprytne.
Bardziej sprytnie wyciągają pieniądze z kieszeni konsumentów, wciskając kit,
że dziewczynka coś tam musi mieć, by czuć 'się zadbaną'.

> A wózek dla lalek jest_niezbędny_?
> Albo pralka-zabawka na "prawdziwą" wodę?
> Albo zestaw "mały fryzjer"?

Wszystko to jest z zakresu rzeczy, które nie mieszczą się w grupie jedynie
dla dorosłych. _Uważam_, że perfumy nie są dla dzieci. Długo jeszcze
będziesz ten pogląd podważać? Przecież i tak zdania nie zmienię.

> Przywaliłaś teraz lepiej, niż Chomik z komórką.

Tak uważam. Wolno mi, nie?

> Równie dobrze mogłaś napisać - są rzeczy dla dorosłych (chipsy, narkotyki
> itp.), w świat których nie powinno się zbyt wcześnie wprowadzać dzieci.
> Sorki, ale nie rozumiem, co mają perfumy do alkoholu (prócz składu)?

Uważam, że są dla dorosłych. Dla dzieci są zabawki.
Iwona