Re: perfumy dla dzieci?

Data: 2006-04-25 20:57:36
Temat: Re: perfumy dla dzieci?
Od: "Nixe" <n...@f...peel>

W wiadomości <news:e2klv0$fa$1@news.onet.pl>
Marchewka <M...@b...pl> pisze:

> Nie na potrzeby. Jedynie na zwykłe naśladownictwo - dziewczynka
> naśladuje mamę.

Tak samo, jak wszystkie inne zabawki naśladujące przedmioty używane przez
dorosłych.

> Jako marketingowiec nazwałabym to nie 'trafniejsze', a bardziej
> sprytne. Bardziej sprytnie wyciągają pieniądze z kieszeni
> konsumentów, wciskając kit, że dziewczynka coś tam musi mieć, by czuć
> 'się zadbaną'.

To tylko teoria. Fakty są takie, że dziewczynka chce to mieć, bo ma to mama.

> Wszystko to jest z zakresu rzeczy, które nie mieszczą się w grupie
> jedynie dla dorosłych.

No przepraszam, wózek dla lalki jako odwzorowanie wózka dla prawdziwego
dziecka mieści się raczej tylko i wyłącznie w grupie dla dorosłych :)
Podobnie jak wszelka broń czy samochody.
Jeśli mała dziewczynka może bawić się w mamę lalki i karmić ją papką
naśladującą kaszę, to dlaczego nie miałaby się bawić w mamę używającą
"prawdziwych" kosmetyków?

> _Uważam_, że perfumy nie są dla dzieci.

Perfumy nie.
Coś, co je jedynie naśladuje - owszem.

> Długo jeszcze będziesz ten pogląd podważać?

???

> Przecież i tak zdania nie zmienię.

Ja swojego również, więc dlaczego wciąż mnie przekonujesz? :)

> Tak uważam. Wolno mi, nie?

Oczywiście, tyle, że zupełnie nie widzę związku.

> Uważam, że są dla dorosłych. Dla dzieci są zabawki.

Dlatego dzieci nie używają perfum dla dorosłych, lecz bawią się używając
perfum dziecięcych.

--
Nixe