Re: piec tandoor

1. Data: 2000-08-26 08:16:07

Temat: Re: piec tandoor
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

-----Original Message-----
From: Magdalena Bassett <m...@w...net>
To: p...@n...pl <p...@n...pl>
Date: 25 sierpnia 2000 18:30
Subject: Re: piec tandoor

>Pomysl z glinianym naczyniem jest dobry. Napewno rozgrzeje sie do
>temperatury pieca, zabierze to z godzine. Ja mam plyte szamotowa do
>pieczenia pizzy, i te wstawiam do pieca na godzine przed pieczeniem.
>Osiaga sie wtedy niebianski spod. A gdybys wstawila taka donice w
>ksztalcie miski (nie moze miec polewy), to wnetrze tej miski moze sluzyc
>do pieczenia podplomykow.
>Magdalena Bassett

No wlasnie te placki indyjskie to w gruncie rzeczy takie podplomyki byly,
tylko np. z razowej maki albo z odrobina serka koziego w srodku. Chyba
sprobuje jednak tego glinianego naczynia. Dzieki za wsparcie moralne :-)
Herbatka

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-08-26 22:57:19

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Pamietaj tylko o najwazniejszej zasadzie, rowniez przy ceglach czy
plytach szamotowych: nie wolno pozwolic, zeby kropla jakiegokolwiek
plynu na nie upadla, gdy sa gorace, bo pekna.
Ja zawsze popieram eksperymentowanie - najwyzej nie wyjdzie. A jak
wyjdzie, to jak wygrana na loterii. W ten sposob wymyslilam sobie
wedzenie kur w woku z przykrywa, w malej kuchni w malym mieszkaniu, i
nie zasmrodzilam mieszkania, a kury byly fantastyczne, do dzis je robie
przynajmniej raz na rok.
Magdalena Bassett

1. Data: 2000-08-27 18:14:54

Od: "Izabela Sowula" <i...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
jesli cie cierpliwosc zawiedzie, to mozesz upiec naan pod grilem an
kuchence.
Slyszalam o barbecue z kominem w ksztalcie pieca tandoor, i ponoc mieso i
chleb pieczone tam smakuja wspaniale.
Natomiast wszystkie tandoor piece w londynskich restauracjach moga byc tylko
elektryczne, nie na wegiel.

1. Data: 2000-08-27 18:27:02

Od: "Izabela Sowula" <i...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

znalazlam strone z opisem jak zbudowac swoj wlasny piec tandoor,wyglada
obiecujaco:
http://www.geocities.com/TheTropics/Island/3012/page
2.htm

Iza

1. Data: 2000-08-28 08:17:55

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...
> [...]
> wedzenie kur w woku z przykrywa, w malej kuchni w malym mieszkaniu, i
> nie zasmrodzilam mieszkania, a kury byly fantastyczne, do dzis je robie

No i? To koniec? A metoda?

Jader

crock pot raz jeszcze
romantyczna kolacja