Re: pięciolatki do zerówki, sześciolatki do 1 klasy?

Data: 2006-03-04 16:31:20
Temat: Re: pięciolatki do zerówki, sześciolatki do 1 klasy?
Od: "John" <v...@o...pl>

A ja osobiscie uwazam, ze nie jest to krzywdzace dla dziecka. Ja mieszkam
zagranica i moja corka, ktora w tej chwili ma 6 lat wlasnie chodzi do szkoly
do 1 klasy i bardzo dobrze sobie radzi. Do "zerowki" chodzila w zeszlym roku
i tez bylo ok. A jezeli chodzi o samodyscypline i wysluchiwanie pan na
zajeciach o troszke sie zapominala, ale teraz juz jest super. Do wszystkiego
sie przyzwyczaila i musze sie pochwalic, ze bardzo dobrze sie uczy.
Pozdrawiam