Re: podlaczenie pralki, piekarnika, plyty gazowej..

From: "wojtusj" <w...@p...fm>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: podlaczenie pralki, piekarnika, plyty gazowej..
Date: Fri, 29 Oct 2004 07:56:47 +0200

Użytkownik "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> napisał w wiadomości
news:clrhqi$2tbj$1@mamut1.aster.pl...
> Witam,
>
> mam takie pytanie do praktykow, bo sam na razie teoretykiem
> jestem :-)
> Niedlugo zakupie nowy sprzet AGD (swoj pierwszy, stad niewiedza),
> i zastanawiam sie, co musi podlaczyc uprawniony instalator?
> Jakie uprawnienia musi miec ów instalator? Potrzebuje trzech
> (gazownika, elektryka, hydraulika)? Co musi zrobic? Podbic
> jakas gwarancje?
> Ile kazdy z nich (mniej wiecej oczywiscie) wezmie za podlaczenie
> sprzetu? (Warszawa)

W warunkach gwarancji powinno byc napisane. U mnie gwarancja wymagala aby
uprawniony elektryk wcisnal wtyczke piekarnika do gniazdka i potwierdzil te
skomplikowana, wymagajaca uprawnien conajmniej do 150 kV i 30 lat praktyki w
zawodzie czynnosc, swym podpisem i pieczatka. Olalem w calej rozciaglosci i
ryzykujac zycie wlasne i rodziny oraz majac za nic mozliwosc spalenie stacji
TRAFO w prominiu 25 kilometrow podpialem piekarnik do sieci sam.

Mam nadzieje, ze zrobilem do dobrze - bo jak sie zepsuje pewnie mi gwarancji
nie uznaja.

WOjtek