Re: pomysł na interes

From: "rokson" <i...@w...pl>
Newsgroups: pl.biznes,pl.rec.kuchnia
Subject: Re: pomysł na interes
Date: Mon, 27 Dec 2004 00:13:14 +0100

Użytkownik "KIGAM" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
news:cqncc2$jiq$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
> Od dłuższego czasu przyglądam się grupce i tak mnie natchnęło żeby
podzielić
> się pewnym pomysłem
> otóż chciałbym otworzyc interes taki mikro biznes polegający na
roznoszeniu
> śniadań i posiłków w postaci kanapek sałatek po biurach poszukałem trochę
> przepisów na kanapeczki i w/w sałatki obecnie jestem na etapie
> przygotowywania folderu i myślę ze od nowego roku zacznę , ........ w
> związku z czym mam prośbę o komentarze dotyczące tego pomysłu oraz
> [...]

czesc,

No ja nie chcialbym Cie zniechecac bynajmniej ale podchodze do tematu
sceptycznie.
Wnioski jakie nasunely mi sie po krotkim zastanowieniu:
- koszt kanapki nie moze byc za duzy a wartosc "towaru" sprzedanego w 1
punkcie musi pokrywac koszty
dojazdu itp.
- jak chcesz pokryc koszty to musisz wypracowac jakas skale obrotu, czyli
sprzedac znaczna ilosc kanapek w ciagu bardzo krotkiego czasu.
2-3 godziny na realizacje zamowien. A ile kanapek sprzedasz, dowieziesz (np.
po 2 zl) w ciagu 2 godzin zeby mowic o jakims konkretnym obrocie?
- czesc biurowcow ma bufety z posilkami.
- wiekszosci z nas kanapeczki na sniadanie "montuja" rano kochajace zony :))

Ja osobiscie poszedlbym w kierunku kateringu i dostawy zestawow obiadowych.
konkurencja jest duza ale mechanika dzialania nie wydaje sie byc
skomplikowana.
Postawilbym na jakosc i ciekawe menu, z uwzglednieniem dan wegetarianskich.
Podstawa wydaje sie byc strona www (b dobrze wypozycjonowana !!!) i
formularz zamowien z mozliwoscia zanaczania (check box) interesujacych dan.

Co ty na to ??

pozdrawiam,
Rokson