Re: pomys? na interes

Data: 2004-12-27 00:08:00
Temat: Re: pomys? na interes
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com>

Le lundi 27 décembre 2004 ? 00:43:04, vous écriviez :

> Za dawno to bylo, zebym szczegolowo pamietala menu, na pewno byly wsrod nich
> oparte na: twarozku, wedlinie, jajku, serze. Ich zaleta byly dodatki - duzo
> ogorka, pomidora, suszona cebulka, majonezy, przyprawy - po prostu duzo
> skladnikow w jednej kanapce i to byla decydujaca cecha, ktora wygrywaly z
> produkcja domowa. Wersja lux to chyba bylo salami, jakichs bardzo
> wyrafinowanych nie bylo.

Dzieki. Wydaje mi sie wiec ze kanapki "lux" istnieja raczej w
okolicach centrum biurowych (bardzo) duzych miast, i ze mam racje
szukajac rozpaczliwie moich ukochanych kanapek wypchanych tunczykiem z
puszki wymieszanym z majonezem :)

Ewcia

--
Niesz