Re: pomysł na interes

Data: 2004-12-27 09:50:57
Temat: Re: pomysł na interes
Od: "Paweł - \"expert\"" <e...@g...pl>

Użytkownik "KIGAM" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Od dłuższego czasu przyglądam się grupce i tak mnie natchnęło żeby
> podzielić się pewnym pomysłem
> otóż chciałbym otworzyc interes taki mikro biznes polegający na
> roznoszeniu śniadań i posiłków w postaci kanapek sałatek po biurach
> poszukałem trochę przepisów na kanapeczki i w/w sałatki obecnie jestem na
> etapie przygotowywania folderu i myślę ze od nowego roku zacznę , ........
> w związku z czym mam prośbę o komentarze dotyczące tego pomysłu oraz
> propozycje co ew osoby pracujące w biurach chciały by skonsumować i ile by
> [...]

Dobry pomysł.

Do nas do firmy przychodzi taki chłopak i robi to o czym mówiłeś :)
Wszystko było ok, nawet dużo braliśmy ok 10szt dziennie - sprzedawał kanapki
za 2,5 (zwykła bułeczka) 3,00 (bułka z ziarnem) + sałatki, ale nie pamiętam
po ile.
Niestety w jedej z sałatek znalazłem włos - od tamtej pory nie kupuje u
niego:( szkoda bo były dobre, ale bez przesady, nie lubię jak znajduję coś w
moim jedzeniu.

Pozdrawiam i życzę powodzenia - uważaj tylko, żeby było czysto i tak jak
powinno być.
On sprzedaje je bez papierka, chyba firmy nawet nie ma:)

Paweł